אא

Hear We Go: המהפכה הדיגיטלית של ישראייר לעולם הדרכה והטיולים המאורגנים

ישראייר וחברת "ביו נקסוס" משיקות אפליקציה ייחודית לעולם ההדרכה והטיולים המאורגנים שאפשר למדריך לתקשר עם חברי הקבוצה באמצעות מכשירי הטלפון ללא צורך בחבילת גלישה. גיל סתיו: "האפליקציה תצעיד את עולם ההדרכות לעתיד חדש"

|| ||
חברת ישראייר, חוברת לחברת הטכנולגיה ביו-נקסוס המתמחה בפיתוח פלטפורמה חכמה לדיגיטיזציה ולניהול תהליכים מורכבים. שתי החברות משיקות במשותף, אפליקציה ייחודית שמשנה את עולם ההדרכה והטיולים המאורגנים ותאפשר למדריך או המנחה לתקשר עם קבוצת חניכים או מטיילים בצורה יעילה המעצימה את חווית ההדרכה. ישראייר המטיסה עשרות אלפי מטיילים בשנה באלפי טיולים מאורגנים באמצעות המותג נתור, תהיה הלקוחה הראשונה של האפליקציה שתוצע למכירה לסיטונאי תיירות בארץ ובעולם ולמוזיאונים ומרכזי מבקרים. בבסיס האפליקציה Hear We Go עומד פיתוח ייחודי מוגן פטנט המאפשר למדריך לתקשר עם חברי קבוצה באמצעות מכשירי הטלפון החכמים שלהם ללא צורך בחבילת גלישה או כל רשת אלחוטית ובכך מייתרת האפליקציה את הצורך ברכישת מערכות השמע המוכרות כיום דבר אשר יאפשר להוזיל העלויות בצורה משמעותית. מעבר להתקשרות החכמה בין חברי הקבוצה ולחסכון המשעותי בעלויות, מייצרת האפליקציה סביבת שיתוף אינטימית בין חברי הטיול המאורגן. האפליקציה תנהל את ההוצאות המהותיות של הטיול ותאפשר חסכון ובקרת עלויות של הטיול המאורגן. האפליקציה מאפשרת לבנות מערך הדרכה וטיול מסודר מבעוד מועד, הכולל רשימת המשתמשים, רשימת האתרים ולו"ז ההדרכה/ הטיול ויאפשרו בזמן ההדרכה/הטיול לספק למדריך כלים להעצמת הדרכתו באמצעות שיתוף של מידע, תמונות, סרטונים, קטעי קריאה ומוזיקה, מסמכים נדרשים ועוד. האפליקציה תשמש לשמירה על קשר בין המשתמשים למדריך לאורך כל ההדרכה/הטיול על ידי שליחת הודעות, עדכון שוטף של לו"ז ההדרכה/הטיול, מעקב אחרי כבודת המשתמשים ספירה אוטומטית של הנוכחים באמצעות טכנולוגיות שונות,  הודעה על התנתקותו של אחד המטיילים, כפתור החירום שמאפשר למטייל לשלוח הודעה למדריך הכוללת את מיקומו במקרה של מצוקה או התנתקות מהקבוצה. יישום נוסף המתלווה לאפליקציה הינו לוח בקרה הנמצא במטה החברה שמאפשר ברגע נתון לראות את מיקום הקבוצה בעולם, סטאטוס עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב. לדברי יוני צברי, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ישראייר, האפליקציה נולדה כצורך אמיתי של קבוצת ישראייר ונתור לתת שירות מתקדם בתחומי ההדרכה, בין היתר בתחום של ערכות השמע בגינם שילמנו עשרות אלפי דולרים בשנה עבור מכשירים מסורבלים לתפעול ותחזוקה. האפליקציה אמנם משמשת כיום את פעילות הטיולים המאורגנים של הקבוצה שלנו, אך יש התעניינות לשירות מצד גורמי תיירות רבים בארץ ובעולם. לדברי ציקי פוקס, מנכ"ל ביו-נקסוס: "הטכנולוגיה שפותחה על ידינו, על אף שהיא כיום נותנת פתרונות בתחום ההדרכות והטיולים מאורגנים, יכולה לשמש בעתיד כבסיס לפיתוח למתן פתרונות בתחומים נוספים כגון- תרגום סימולטני, תקשורת בין עובדים ואפילו פתרון לתקשורת בשדה הקרב". לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת ישראייר, האפליקציה תצעיד את עולם ההדרכות לעתיד חדש תוך מתן שירות המעצים את המדריך ומארגן בצורה יעילה את הטיול עצמו. כבר היום לאפליקציה יכולת להציע למטייל הצעות אטקרקטיביות להנחות במרכזי קניות ומסעדות בהם הוא מתעתד להיות."  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםישראיירכלליגיל סתיו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: