אא

Hôtel BoBo: בראון הוטלס משיקה את מלון הדגל שלה

המלון ייפתח להרצה ב-2 ביולי ויציע לאורחים חווית שהיה ובילוי יוקרתית בתל אביב. המלון מציג 200 חדרים מפנקים, אולמות כנסים ואירועים מהודרים, ספא גדול, חדר כושר, גינה פרטית בלב העיר ורופטופ-בר-מסעדה בהובלת השף מאיר אדוני

מלון BoBo, רשת בראון. צילום: מקס קובלסקי מלון BoBo, רשת בראון. צילום: מקס קובלסקי
Hôtel BoBo הינו מלון הדגל של קבוצת מלונות הבוטיק בראון הוטלס ייפתח להרצה ביום חמישי הקרוב, ה-2 ביולי. המלון השוכן במרחק נגיעה משדרות רוטשילד השוקקות, הוא מלון הבוטיק הגדול ביותר של הרשת, והוא מציע 200 חדרים וסוויטות. ההשראה למלון כולו באה מעולמות התוכן של הבורגנים הבוהמיינים (Bohèmein Bourgeois) ומכאן שמו - Hôtel BoBo.
מלון BoBo, רשת בראוןמלון BoBo, רשת בראון
מלון BoBo, רשת בראון. צילום: מקס קובלסקי Hôtel BoBo הוא פרי יצירתם של צוות הקריאייטיב והפיתוח במלונות בראון, שקיבלו השראה מסרטים כמו "שיער", "החולמים" (ברנרדו ברטולוצ'י) ואחרים, ביחד עם אנשי מקצוע נבחרים, ביניהם אלונה אליאסי שעיצבה את המלון, האדריכל יפתח ארד וחברת המיתוג Studio Roof. זהו המלון הגדול והמסוגנן ביותר של הקבוצה, והוא שוכן בבניין הסנה המיתולוגי ששינה שמו מאוחר יותר ל"בית מנורה", ברח' יבנה 42 פינת רוטשילד. על גג המלון, בקומה ה-14 שוכנת מסעדת Méli-Mélo בניצוחו של השף מאיר אדוני, אשר משתף פעולה עם מלונות בראון מזה מספר שנים. המקום יפעל כמסעדה מעוצבת בשעות המוקדמות של הערב וכלאונג' בלילה (מסעדת הרופטופ אינה כשרה). הרופטופ מציע גם בר קוקטיילים מסביב לשעון, דק שיזוף, בריכת שחיה בעיצוב מרהיב שתיפתח לקראת ראש השנה וכן ג'קוזי ומקלחות חוץ. Hôtel BoBo מציע מרכז כנסים ואירועים עד 200 איש (בהתאם להנחיות משרד הבריאות) וכן שירותים עסקיים נוספים. במלון 200 חדרים מעוצבים. החדרים במגוון גדלים, מ-20 ועד 35 מ"ר, וכולם מצויידים במיטת קינג-סייז. בחדרים מערכות שמע וינטג'יות, שולחנות עבודה נוחים, כספת המותאמת ללפטופ, מכונת נספרסו אישית, מקלחות מפל מפנקות, טואלטיקה איכותית ואמנות מקורית. המלון גם מתגאה בסוויטה נשיאותית המשתרעת על פני 120 מ"ר וכוללת חדר שינה מרווח עם אמבט גדול, סלון רחב ידיים ובו פסנתר כנף, בר משקאות, עמדת די ג'יי, וכן מרפסת גדולה עם ג'קוזי צופה לים ולנווה צדק. הסוויטה מציעה גם 2 חדרי שינה נוספים המאפשרים אירוח אח"מים בפרטיות מלאה. "נשמח לארח אתכם דווקא בימים לא-פשוטים אלה", אומרים ליאון אביגד וניר ויצמן, בעלים ומנכ"לים משותפים של קולקציית מלונות בראון.
מלון BoBo, רשת בראוןמלון BoBo, רשת בראון
מלון BoBo, רשת בראון. צילום: מקס קובלסקי
מלון BoBo, רשת בראוןמלון BoBo, רשת בראון
מלון BoBo, רשת בראון. צילום: מקס קובלסקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: