אא

נופש לגוף ולנפש

אחרי שנים של היעדרות, הוא שוב מזכיר שתכלס, אין כמו טורקיה. והכוונה למלון אקרה בארוט בעיר הנופש אנטליה: חדרים מאובזרים, מקלחת גשם שחבל"ז, מרפסת עם נוף לים ואוכל בכמויות. ואם השם נשמע לכם מוכר, תכף תבינו למה

|| ||

"שלום שלום, מה שְלום?". כך, בעברית, קיבלו את פנינו באנטליה של 2018. אבל פרט לתחושה קלה של דז'ה וו, העיר התגלתה כהפתעה נעימה ביותר. אנטליה המוזנחת, שנראתה לי תמיד יותר שוק משיק, עם מקבץ מלונות ענק גרנדיוזיים שנבנו סביבה כמו איים מנותקים של חופשת בטן-גב, הפכה בשנים האחרונות לכרך עם מרכז שוקק חיים, טיילת יפה ועיר עתיקה עם מרינה סואנת גם בחודשי החורף. נכון, מעל כל ביקור בטורקיה מרחפת העננה של ארדואן וההתלהמות שלו, ונדמה שהטורקים עצמם חוששים לדבר בחופשיות. אך כמו בכל מקום אחר, גם כאן קיים הבדל תהומי בין הפוליטיקה למצב בשטח, וקבלת הפנים שקידמה את פנינו הייתה לבבית מאוד. אחרי שנים של היעדרות, היא שוב הזכירה לי שתכלס, אין כמו טורקיה.

רק עשר דקות נסיעה מלבה של אנטליה, בשכונה נאה של רחובות רחבים, נקיים ונטועים דקלים ועצי תפוז, עם שורה של חנויות, מסעדות, ברים ומרכזי קניות, נמצא אקרה בארוט (Akra Barut). מלון חמישה כוכבים, שרבים מכם ודאי זוכרים אותו בגלגולו הקודם, כשהיה עדיין מלון דדמן. לפני 4 שנים זכה למיתוג מחדש כמלון "אורבני חברתי". מה זה אומר? שהאירוח כאן הוא הרבה יותר מסתם לינה, זו חוויה הוליסטית. הקונספט בנוי סביב חמשת החושים, וכן סביב "חוש" נוסף שעוד נגיע אליו בהמשך. מראה העיניים אכן מרשים, גם בזכות העיצוב הנקי, היפהפה ושטוף האור, וגם בזכות הנוף המרהיב לים ולהרים שברקע. את המגע משיגים כאן באמצעות שירות אישי, קשוב ומחויך. על הטעם אחראי שף טורקי בעל שם, טולגה אטלאי, שמנצח על התפריט בשלוש המסעדות שבמלון - ביסטרו, מסעדת גורמה ואפילו מסעדה טבעונית. את הריח הנעים שפוזר בחללים באמצעות מערכת המיזוג רקח מעצב הבשמים הידוע כריסטוף לאודמייל, שעבד בין השאר עם טום פורד. ועל השמיעה מנצח המנהל המוזיקלי של המלון, שבוחר מוזיקת רקע שונה לכל אזור.

אבל גולת הכותרת היא "חוש" הרווחה, זה שהופך את החוויה כולה לנופש לגוף ולנפש, ואותו תמצאו בקומת הספא, הכוללת חמאם, בריכת שחייה חצי אולימפית ומקורה, המחוברת לבריכה חיצונית ומחוממת (אחת מארבע), חדר כושר ענק ומאובזר להפליא (יש גם שיעורי פילטיס, ספינינג  ועוד). למעוניינים, יש גם ליווי צמוד של רופא ודיאטנית.

ועוד לא הזכרנו את החדרים היפים והמאובזרים היטב, עם מקלחת גשם שחבל על הזמן ומרפסת (בקשו חדר עם נוף לים), את אולם הבאולינג, את ההופעות בלובי (לצד אירועים כמו פסטיבל המזטים הבינלאומי שמתקיים כאן באוקטובר), את ארוחת הבוקר העשירה כמו שרק הטורקים יודעים לעשות, וגם את הפארק הנעים שצמוד למלון. אקרה בארוט מיועד בעיקר לזוגות, לקבוצות ולאנשי עסקים, אז תשכחו מהכול כלול, יש כאן חצי פנסיון לכל היותר, והמלון מושלם למי שמעדיפים לטייל במהלך היום, ולא רק להיצלות בשמש.

www.akrahotels.com

כמה זה עולה? 200 יורו לזוג ללילה. יש גם דילים במחירים נמוכים הרבה יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: