אא

איסלנד אייר בדרך לישראל

נציגי החברה נפגשו עם רש'ת בועידת Route Europe בבלפסט ועשויים להפעיל קו מריקיאויק לנתב"ג. מרש'ת נמסר כי בועידה ישווק גם נמל התעופה החדש ע"ש אילן ואסף רמון וכי נציגי רש"ת ייפגשו עם חברות נוספות המעוניינות בהפעלת קווים חדשים לנתב"ג

איסלנדאייר בדרך לישראל. צילום: יח"צ איסלנדאייר בדרך לישראל. צילום: יח"צ

חברת התעופה "איסלנד אייר" (Iceland Air) בדרך לישראל/

 הנהלת חברת התעופה האיסלנדית נפגשה עם נציגי רש"ת להפעלת קו תעופה ישיר חדש מבירת איסלנד-ריקיאויק לנמל התעופה בן גוריון. נציגי החברה האיסלנדית נפגשו עם נציגי רשות שדות התעופה בוועידת Routes Europe בבלפסט- ועידה המקצועית המתמקדת בחברות תעופה ובהפעלת קווי תעופה. בוועידה משתתפות מאות שדות וחברות תעופה – סדירות ולואו-קוסט. ממשרד התחבורה נמסר כי במסגרת הוועידה ישווק גם נמל התעופה החדש ע"ש אילן ואסף רמון שבתימנע לחברות התעופה וכן יפגשו נציגי רש"ת עם חברות תעופה המעוניינות בהפעלת  קווי תעופה חדשים  לנמל התעופה בן גוריון.

מרשות שדות התעופה נמסר כי בכוונת הנציגים להיפגש עם חברות תעופה ונציגי שדות תעופה תוך הצעת התמריצים הקיימים ביניהם הפטור מאגרות הנחיתה בעובדה ובנמל התעופה החדש "רמון" בשלוש השנים הקרובות. שר התחבורה והמודיעין ישראל  כ"ץ :"שיווק נמלי התעופה של ישראל  הינו יעד  אסטרטגי לאומי של המדינה. פיתוח התנועה  הבינלאומית הינה יעד  אסטרטגי מאחר ולתנועת המטוסים יש השפעה עצומה על הפיתוח הכלכלי ויעדי התיירות, כאשר חברות התעופה  הינן מנוע צמיחה עיקרי בפיתוח יעדים תיירותיים חדשים והתפתחות תנועת הנוסעים בשדות התעופה".

עוד נמסר מרש'ת כי בניסיון להפוך את אילת שוב לגורם משמעותי בשווקי אירופה, יהווה נמל  התעופה "רמון" הזדמנות חדשה וצעד אסטרטגי נדרש על מנת לאפשר לאילת להתחרות  בשוק התיירות ולהפוך מנוע צמיחה לאזור הדרום כולו. "10% צמיחה בתנועת הנוסעים והמטוסים  מייצרת  1% צמיחה בתעסוקה אזורית, ובכוחן של חברות התעופה לשנות הרבה, ולפיכך, כיום נעשה מאמץ במטרה להגדלת נפח  המטוסים והנוסעים וכמות היעדים בטיסות אליהן ומהן ניתן לטוס  מאילת".

שר התחבורה כ"ץ: "אנחנו ממשיכים לפתוח את שדות התעופה בישראל ומנחיתים את המחירים כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי. התחרות  של חברות התעופה על הצרכן הישראלי מורידה את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: