אא

הבוקר: יריד ה-IMTM בהשתתפות שגרירים ועשרות בכירים יוצא לדרך

התערוכה ה-26 במספר נפתחת הבוקר (שלישי), וישתתפו בה מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות,אטרקציות בתחום התיירות, וכן שגרירים ובכירי מדינות וגורמי תיירות מחו"ל

IMTM. צילום: ניר שמול IMTM. צילום: ניר שמול
 

23 שגרירים ועשרות בכירים מכל העולם, יפקדו את תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית, IMTM 2020 - International Mediterranean Tourism Market.

התערוכה תתקיים היום ומחר, 11-12 בפברואר ב'אקספו' תל אביב.

מבין השגרירים שצפויים ליטול חלק בתערוכה: שגריר ויאטנם, שגריר אלבניה, שגריר רפובליקת סרביה, שגריר רפובליקת קזחסטאן, שגריר רפובליקת רואנדה, שגריר סקי לנקה, שגריר פיליפיניים, שגריר רפובליקת קפריסין ובכירים נוספים, שגריר סלובניה, שגריר שוודיה, שגריר בולגריה, שגריר קרואטיה, שגריר לטביה, שגריר של הרפובליקה הסלובקית, שגריר בלרוס, שגריר זמביה ובכירים נוספים, שגריר גאנה, שגריר צ'כיה, שגריר ליטא ובכירים נוספים, שגריר סלובניה, שגריר ספרד, שגריר אוסטריה מישראל, שגריר רפובליקת אקוודר בישראל. בנוסף, צפויים להגיע עוד מגוון בכירים משגרירויות: בורמה, סין, ניגריה, יפן, קולומביה, אוזבקיסטן, נפאל, קוסטה ריקה ופורטוגל.

בתערוכה ישתתפו מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות, וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי התערוכה:"השנה בתערוכת התיירות ,IMTM 2020 ישתתפו עשרות שגרירים ובכירים מכל מדינות העולם, כאשר המספר הגבוה של המשתתפים מצביע על הצלחתה וחשיבותה של התערוכה בתור נקודת המפגש המרכזית של ישראל עם העולם בענף התיירות. מדובר על ערך משמעותי וחשוב עבור ישראל, שכן התערוכה מקדמת את התיירות על כל גווניה: תיירות פנים, תיירות חוץ וגורמים מחו"ל, כשהמספר הגבוה של נציגויות העולם, מדגיש את מדינת ישראל בעולם התיירות ואת חשיבותו של התייר הישראלי בפרט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםIMTMIMTM 2020

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: