אא

IMTM: תחרות צילום סביב 25 שנה של תיירות בישראל

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM מזמינה אתכם לשלוח את התמונות הכי יפות שצילמתם בישראל ולזכות בכרטיס טיסה ליעד באירופה מתנת ישראייר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM מארגנת בפעם הראשונה תחרות צילומים של אתרי התיירות המועדפים על המטייל הישראלי לקהל הרחב, ובסיומה יזכה הצילום המנצח בכרטיס טיסה ליעד באירופה מתנת ישראייר. התחרות מתקיימת לרגל השנה ה- 25 של התערוכה ומזמינה את המטיילים לשלוח תמונות של אתרים, מלונות ומסעדות שונות בישראל עם הסיפורים מאחוריהם. צוות השופטים האמון על בחירת הזוכה יורכב מאנשי תקשורת מ- YNET ומידיעות אחרונות, וייבחן את התמונות על בסיס איכות הצילום, יופיו והסיפור שמלווה אותו. בסיום התחרות נוכל ליהנות מאוסף מרשים של טיולים ותמונות לאורך 25 שנה מנקודת מבטו של המטייל בארץ.

הצילומים הטובים ביותר יוצגו בתערוכה שתיערך בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 12-13 לפברואר 2019.  ניתן להירשם לתחרות באתר imtm.co.il  (בלשונית תכנית, כנסים ואירועים) או בלחיצה פה לעמוד התחרות באתר בו מעלים את התמונות. אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנו שמחים לייחד את התערוכה לרגל השנה ה- 25 בתחרות ולקדם תחרות צילום שתשקף את יופייה של ישראל מנקודת מבטם של המטיילים. כמו בכל שנה, מגיעים לתערוכה עשרות משלחות מהעולם שיוכלו להתרשם מהנופים המרהיבים והמקומות המיוחדים בארץ מנקודת מבטם של המטיילים החיים בישראל ויכולים להעביר את הרגש ואת הסיפור שבתמונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםIMTMיריד IMTM

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: