אא

חוזרים לשגרה: אין פגיעה בהזמנות ובביקושים לברצלונה

עיר הבירה הקטלונית הנחשבת לאחד ממוקדי התיירות הפופולאריים בעולם חוזרת לשגרה אחרי אירוע הטרור הקשה שפקד אותה. סיטונאי הנסיעות הישראלים מדווחים כי אין כל שינוי בביקושים ליעד: "צופים שתוך כמה ימים הכול יישכח''

ברצלונה ברצלונה
96 שעות אחרי פיגוע הטרור הקטלני בשדרות הלה הרמבלה המפורסמת בברצלונה, שגבה את חייהם של 13 בני אדם, נדמה כי העיר הקטלאנית על אף ההלם הראשוני, מצליחה לחזור לשגרה. ישראלים רבים ששהו בעיר בסוף השבוע שעבר, בחרו על אף הקושי להישאר ליהנות משלל האטרקציות התיירותיות אותם היא מציעה. בנוסף, לא נרשמו בקשות רבות עבור סיטונאי הנסיעות הישראלים לביטולי הזמנות עתידיים לקראת תקופת החגים והלאה. גיל סתיו, ישראייר "לא קיבלנו עד עתה בקשות לביטולי טיסות או חבילות לברצלונה", מבהיר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת "ישראייר", שמוסיף: "נראה כי עד כמה שזה עצוב, הלקוח הישראלי כבר מכיר ומתורגל במקרים כאלו. אנחנו מניחים שמדובר היה באירוע נקודתי, וכזה שלא צפוי להשליך על היותה של ברצלונה יעד תיירותי אטרקטיבי במיוחד".    
יאיר אשר, סמנכ''ל שיווק ומכירות ''השטיח המעופף''יאיר אשר, סמנכ''ל שיווק ומכירות ''השטיח המעופף''
יאיר אשר, ''השטיח המעופף'' גם יאיר אשר, סמנכ''ל השיווק והמכירות של ''השטיח המעופף'', מעריך כי ברצלונה תשמור על עוצמתה התיירותית על אף האירועים הלא פשוטים. "שמענו בצער על החדשות הקשות מברצלונה, אבל עם כמה שזה כואב החיים חוזרים למסלולם. לא נתקלנו כמעט בביטולים בעיר וזה נתון מעודד. השבוע מתקיים גם כנס רפואי גדול בברצלונה והנהירה של תיירים ואנשי עסקים אל היעד צפויה להימשך. אנו לא מזהים שינוי מהותי בביקושים של הישראלים לעיר, פרט להאטה קטנה וטבעית שהייתה בימים הראשונים שלאחר הפיגוע''.   עוז ברלוביץ, ארקיע אינטרנשיונל גם בחברת ''ארקיע'' המפעילה טיסות ישירות לברצלונה משדרים עסקים כרגיל: "לשמחתנו אנחנו לא מרגישים כל שינוי או בקשות ביטול בקרב נוסעים לברצלונה'', אומר עוז ברלוביץ', מנכ''ל ארקיע אינטרנשיונל, שמוסיף: "יתרה מכך, גם המקומות שאנחנו מציעים לספטמבר ולחגים הולכים ומתמלאים. לפחות לפי מה שנראה אצלנו העניינים בהחלט חזרו למסלולם, ואנשים רוצים להגיע וליהנות מהעיר הנהדרת הזו''.   ומה בשאלת הוזלה אפשרית של מחירי החבילות והטיסות לברצלונה? לפחות בהיבט הזה נראה כי אכן צפוי שינוי בתקופה הקרובה, כך על פי גלית זכאי, מנהלת השיווק של חברת ''אשת טורס''. ''גם מבחינתנו אנו שמחים לבשר כי הכול כרגיל. ההזמנות לחגים בשיאן, כולל בברצלונה. אנחנו נערכים עם הוזלה נוספת של מחירים לכלל היעדים המלאים שנותרו באוגוסט ועד ראש השנה, תקופה הידועה כמאתגרת בגלל תחילת שנת הלימודים והחג הקרב''. עוד מעידה זכאי כי חלק מהישראלים בוחרים לנתב את החופשה שלהם דווקא לוולנסיה, המרוחקת כ-350 קילומטר מדרום אליה. ''ברצלונה, ללא כל קשר לפיגוע, חווה ירידה בביקושים בשנתיים האחרונות, ובהתאם נעשה צמצום בטיסות אליה. הביקושים הללו נותבו לערים אחרות בספרד, כדוגמת ולנסיה או מדריד. ובכל זאת אנו צופים שגם ברצלונה תחזור בהקדם לשגרת הזמנות, כשההערכה היא שתוך כמה ימים הכול יירגע ויישכח''.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: