אא

ישראייר הגישה בקשה לטוס לגואה שבהודו

חברת התעופה הגישה לרשות התעופה האזרחית את תוכנית טיסותיה לקיץ 2018 הכוללת טיסות ל- 45 יעדים. בכוונת החברה לחדש את טיסותיה לברלין זאת במקביל ליעדיה המובילים השנה. ומי עוד ביעדים החדשים של החברה?

צילום 123rf צילום 123rf
בעוד הממונה על ההגבלים עסקיים צריך לאשר את רכישת ישראייר ע"י אל על, החברה ממשיכה לפעול בשיא המרץ. לאחרונה הגישה החברה בקשה לתכנית טיסותיה לקיץ 2018 בהתאם להנחיות של רשות התעופה האזרחית. תכנית ההפעלה של החברה מתבססת על 7  מטוסים צרי גוף ו3 מטוסיATR. ברשימה שהגישה ישראייר מעל 45 יעדים ומגוון רחב של יעדים חדשים. לפספורטניוז נודע כי ישראייר נערכת להרחבה משמעותית של פעילותה בשדה התעופה רמון שיחליף את שדה התעופה הישן באילת וגם בשדה התעופה בחיפה ממנו מתכננת החברה לבצע טיסה בינלאומית בתדירות יומית.  החברה מעוניינת  גם לחדש את טיסותיה לברלין ולהפעיל טיסות ייעודיות בימי שבת וראשון לשדה התעופה בגנואה שבאיטליה המשמש בסיס יציאה לקרוזים של חברת השיט MSC. אחד היעדים המפתיעים יותר ברשימה הארוכה שהגישה החברה הוא גואה שבהודו, אותו מתכוונת ישראייר להפעיל באחד ממטוסיה החכורים.   היעדים החדשים מצטרפים ליעדים אליהם טסה כבר החברה והוכתרו בהצלחה מרובה השנה ובהם: באקו, בירת אזרבייג'אן, בטומי שבגיאורגיה ועוד. כזכור, ישראייר סיימה את שבעת החודשים הראשונים של השנה עם גידול של למעלה מ-50% והציגה רבעון שני מרשים עם שיפור בכל הפרמטרים. גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "התשתית המלונאית החזקה של ישראייר מאפשרת לה להתרחב ביעדים נוספים באמצעות חיזוק הקשרים האסטרטגיים עם רשתות בתי מלון ומוצרים מובילים".
ישראייר: מיזם חדש המנגיש שירותי תיירות ייעודיים. צילום: מוני שפירישראייר: מיזם חדש המנגיש שירותי תיירות ייעודיים. צילום: מוני שפיר
צילום: מוני שפיר    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: