אא

איסתא קלאב

בפעם הראשונה, קבוצת איסתא חוגגת בהרכב מלא: כל עובדי הקבוצה הדרימו בסוף השבוע האחרון לכנס השנתי של הקבוצה במלון קלאב הוטל באילת. בתפריט: הופעה של שירי מימון וליאור נרקיס. ואיזו הפתעה הכינו בכירי החברה לעובדים? צפו

|| ||

קבוצת איסתא ערכה בסוף השבוע האחרון את הכנס השנתי שלה במלון קלאב הוטל באילת.

לראשונה השנה, השתתפו בכנס עובדי כל החברות בקבוצה: איסתא ישראל, אמריקן אקספרס, וואלה טורס, גוליבר, איסתא ספורט, איסתא נכסים, אקדמי, אורטל וכנס תיירות.

אחישי גל, הבעלים של קבוצת איסתא, אמר כי היה זה אירוע מרגש עבורו, והודה לעובדים על פעילותם הברוכה. גם שמחה אלפסי, סמנכ"לית תיירות פנים של איסתא מתארת אירוע מרגש: "קבלת הפנים בכניסה למלון הייתה מרגשת וכללה את אלו שמשיטים את הספינה (העובדים) בבגדי חובלים ואת הקפטן נור שנכח וליווה את האירוע, כדי להבטיח שהכל מתנהל כשורה".

בשעות הערב התקיימה בבמה המרכזית אירוע בסגנון לאס וגאס עם מופעי אש, ריקודים ועוד. כמו כן, במהלך הערב הוקירו תודה לעובדים מצטיינים בכל אחת מהחברות בקבוצה. זאת ועוד, הוקרן סרט היתולי בסגנון האח הגדול בהשתתפות מנכ"לי החברות בקבוצה. ולקינוח, הופעה של שירי מימון שהסתיימה במסיבת ריקודים.

ביום למחרת התקיימה קבלת שבת עם הזמר ליאור נרקיס ובתום ארוחת הערב נפתחה טברנה יוונית עם הופעה יוונית וריקודים על השולחנות אך בלי שבירת צלחות.

מי הגיעו לאירוע: גל ואלפסי כאמור, ארד מרום, בעלי גוליבר, אתי גוילי, מנכ"ל איסתא ישראל, אבי טובול, יו"ר וואלה טורס, ז'יל פרץ, מנכ"ל אמריקן אקספרס, שמעון רגב, מנכ"ל אקדמי, זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר, אסף גורן, מנכ"ל איסתא ספורט וכנס תיירות, אלי דנון, מנכ"ל אורטל, שלמה גרזי, סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, גילה קדיש, סמנכ"ל המכירות, ורד דמארי, מזכירת החברה, נבו גל, סמנכ"ל פיתוח עסקי, נור עמר, מנכ"ל רשת קלאב הוטל, צביקה אינגלשטיין, מנהל המלון וניסים דיין, המנהל האומנותי של האירוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: