אא

המתחרה החדשה ל-AirPods של אפל? Jabra משיקה אוזניות חדשות

חברת Jabra משיקה בישראל את ה- Jabra Elite 7 Pro, אוזניות אלחוטיות אמיתיות, עם שיפור מקצה לקצה לעומת הדור הקודם, לרבות זמן שימוש, איכות שיחה, ההתאמה הארגונומית לאוזן, איכות השמע והעיצוב במחיר נוח

האוזניות החדשות של Jabra. צילום: יח"צ האוזניות החדשות של Jabra. צילום: יח"צ
המתחרה החדש ל-AirPods? חברת Jabra עושה חיים קשים לאפל עם דור האוזניות Elite, וכעת היא משיקה בישראל את ה- Jabra Elite 7 Pro, אוזניות אלחוטיות אמיתיות, עם שיפור מקצה לקצה לעומת הדור הקודם, לרבות זמן שימוש, איכות שיחה, ההתאמה הארגונומית לאוזן, איכות השמע והעיצוב במחיר נוח. האוזניות מגיעות עם נטרול רעשי רוח, הודות לטכנולוגיית Jabra MultiSensor Voice המשלבת 4 מיקרופונים עוצמתיים, חיישן VPU (Voice Pick Up) בכל אחת מהאוזניות ואלגוריתמים ייחודיים לניתוח והתאמה לסביבה. חיישני ה- VPU מופעלים אוטומטית כאשר ישנה רוח ברקע, ועושים שימוש בטכנולוגיית bone conduction להעברת הקול שלכם. הקולות נקלטים ומנותחים על ידי האלגוריתמים לביטול מיידי של רעשי הסביבה ויצירת חוויית שיחה מדהימה מכל מקום. עוד האוזניות כוללות 5 מצבי סינון רעשים,  כשבעזרת טכנולוגיית סינון הרעשים האקטיבי ניתן לשלוט ברעשי הרקע במגע אצבע. ניתן לבחור באחד מבין 5 מצבי סינון הרעשים האפשריים כדי להחליט מהי רמת הרעש החיצוני שרוצים לשמוע, כך שניתן להנות מהמוזיקה בשקט הראוי לה.  טכנולוגיית ה- HearThrough מאפשרת לבחור כמה מהסאונד החיצוני רוצים לשמוע בנוסף למוזיקה או לשיחה. הטכנולוגיה עושה שימוש במיקרופונים המובנים באוזניה על מנת לקלוט את הקולות החיצוניים ולהעביר אותם ישירות אל תוך האוזניה. פשוט לוחצים על כפתור והטכנולוגיה מופעלת.
האוזניות החדשות של Jabraהאוזניות החדשות של Jabra
האוזניות החדשות של Jabra. צילום: יח"צ וזה לא הכל, JABRA שיפרה ושדרגה את הביצועים של הרמקולים המובנים באוזניות, ומיקמו בקפידה את הרכיבים כך שיתקבל סאונד עשיר, עוצמתי, הניתן להתאמה אישית. האוזניות מסוגלות להתאים את ההאזנה לפי פרופיל השמע הייחודי של כל אחד, והאקולייזר באפליקציה מאפשר להתאים את הסאונד לפי ההעדפות האישיות. מהסאונד האיכותי, ניתן ליהנות עד 9 שעות שימוש בטעינה בודדת.  גם הסוללה המשולבת באוזניות הללו תוכננה מחדש לתת ביצועים גבוהים מאוד וחיסכון באנרגיה, לעד 9 שעות שימוש באוזניות ובסה"כ 35 שעות עם נרתיק הטעינה עם ANC פעיל ועד 42 שעות ללא ANC. טעינה מהירה של 5 דקות תאפשר להשתמש עוד כשעה. האוזניות זמינות לרכישה כבר היום בישראל, במחיר של 699 שקלים, ביבוא רשמי של ביקונקט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: