אא

KLM חוגגת 100 שנה: צפו בסרטון

חברת התעופה ההולנדית חוגג היום (שני) יום הולדת 100 להיווסדה. פספורטניוז התלווה בשבועות האחרונים לקמפיין המשותף של החברה עם 'כפר עידוד' התומך באנשים בעלי צרכים מיוחדים וגם, כיצד הפתיעו עובדי החברה את הנוסעים מנתב"ג לאמסטרדם?

אלון נטע וצוות האוויר לפני העליה לטיסה. צילום: יח"צ|צוות האויר של KLM. צילום: יח"צ|דיילת האוויר מציגה קאפקייקס. צילום: יח"צ|KLM חוגגת 100 בנתב"ג. צילו אלון נטע וצוות האוויר לפני העליה לטיסה. צילום: יח"צ|צוות האויר של KLM. צילום: יח"צ|דיילת האוויר מציגה קאפקייקס. צילום: יח"צ|KLM חוגגת 100 בנתב"ג. צילו
  מזל טוב לחברת KLM המציינת היום יום הולדת 100 להיווסדה. KLM שהינה חברת התעופה הוותיקה ביותר בעולם עם שמה המקורי, הוקמה בשנת 1919 ע"י חלוץ התעופה אלברט פלסמן. מאז ועד היום, רוח היזמות ההולנדית, הכנסת האורחים המפורסמת, והחיבור בין תרבויות הפכו לסממן הבולט של החברה המחברת בין יותר מ -160 יעדים כיום, דרך נמל הבית באמסטרדם. גם בישראל חגגה החברה בשבועות האחרונים את המאורע ההיסטורי באמצעות קמפיין מיוחד שמוקדש לקהל הצעיר – הילדים שמסמלים את עתיד התעופה. החברה, בשיתוף עם מותג הגלידות 'וניליה', השיקה סדרת גלידות מיוחדת של 'טעמי העולם': כל טעם מסמל את אחד היעדים המיוחדים של KLM, ומביאים טעמיה מהארצות האלו – כאן לישראל. הטעם שנבחר עבור אמסטרדם הוא גלידת גזר כתומה. הירק הכתום והמוכר הוא למעשה המצאה הולנדית, כאשר במאה ה-17 מדענים הולנדיים ייצרו אדפטציה של לגזר הבר הסגול והפכו אותו לכתום – כהוקרה לבית המלוכה. סדרת הטעמים המיוחדת מוצעת בכל סניפי וניליה בישראל, והציבור מוזמן להשתתף בפעילות נושאת פרסים דרך אתר החברה. כחלק מהקמפיין, KLM חברה גם ל'כפר עידוד' – דגם ייחודי של דיור מוגן לבוגרים עם הנמכה קוגניטיבית וקשיי למידה. חברי הקהילה ייצרו כרטיסי ברכה מיוחדים לרגל ראש השנה, ובהשראת סדרת הטעמים ויעדי KLM, בכדי להעלות את המודעות לשילוב בוגרים עם קשיים קוגניטיביים בקהילה ולתת חשיפה רחבה לאמנות וליצירתיות שלהם. צפו: KLM חוגגת 100 שנים באירוע שתרומתו ל'כפר עידוד' העוזר לאנשים עם צרכים מיוחדים.

 

בנתב"ג, הנהלת החברה בישראל בראשותו של אלון נטע, מנהל החברה בישראל, הגיעו היום (שני) לפנות בוקר לחגוג עם קברניט טיסת KLM מתל אביב לאמסטרדם ועם הצוות האווירי את יום ההולדת ה-100, וחילקו לנוסעי הטיסה לאמסטרדם KLM462 קאפקייקס ובלונים.

  אלון נטע וצוות האוויר לפני העליה לטיסה. צילום: יח"צ   צוות האויר של KLM. צילום: יח"צ   KLM חוגגת 100 בנתב"ג. צילום: יח"צ   מנהלת תחנת אייר פראנס KLM, מציגה קאפקייקס. צילום: יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהזירהנתב"גKLMכפר עידוד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: