אא

LATAM: "המטרה היא טיסות יומיות לסאו פאולו"

חברת התעופה הצ'יליאנית קיימה אירוע בתל אביב לקידום היעדים בצ'ילה ברזיל ודרום אמריקה. האירוע מציין גם שנה לפתיחת הקו בין סאו פאולו לת"א. צפו בסרטון

ריאד. ערב הסעודית. צילום: Shutterstock ריאד. ערב הסעודית. צילום: Shutterstock
LATAM איירליינס, השיקו את קו הטיסות מסנטיאגו דרך סאו פאולו לנתב"ג, בחודש דצמבר של השנה שעברה. ולשם כך ערכה אירוע בתל אביב בכדי לציין את השנה שחלפה וכן לקדם את היעדים בצ'ילה, ברזיל ובדרום אמריקה.

צילום ועריכה: עידו רימון

החברה טסה כיום למעל 120 יעדים ביבשת אמריקה. הקו בין ת"א לסאו פאולו פעול 3 פעמים בשבוע (ראשון, שלישי וחמישי), במטוסי בואינג 787 דרימליינר, עם 213 מושבים במחלקת תיירים ו-30 מושבים במחלקת עסקים. אורך הטיסה הוא כ-15 שעות מת"א עד סאו פאולו ובחזור כ-13 שעות מסאו פאולו לת"א. הטיסה מ/ל סאו פאולו לסנטיאגו אורכת כ-4 שעות. פאטריצ'יו זאמורנו, מנהל המכירות של סוכנות הנסיעות הצ'יליאנית TURAVION: "צ'ילה מציעה מגוון של ניגודים בין היעדים השונים במדינה, והמקום שאליו אנחנו מעודדים את הישראלים לבקר בו זה פאטגוניה. יעד חובה לכל ישראלי בעיקר עכשיו שיש טיסות נוחות להגיע ליעד זה." דניאל פאיאנס, נציג LATAM בישראל אמר באירוע: "לאור ההצלחה כבר הגשנו בקשה למשרד הראשי שלנו, לקיים טיסות בתדירות יומית לסאו פאולו במקום שלוש טיסות שבועיות שיש כרגע." רוצים לקרוא עוד על היעדים בדרום אמריקה? מגזין פספורט דרום אמריקה. הקרנבלים הצבעוניים של דרום אמריקה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםברזילLATAMצ'ילהדרום אמריקה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: