אא

לופטהנזה תציע 36 טיסות שבועיות בחורף הקרוב

קבוצת לופטהנזה סיכמה היום את עונת הקיץ והודיעה על הגדלת של 4% בהיצע המושבים בעונת החורף. קבוצת התעופה תחנוך מחלקת Premium Economy חדשה באוסטריאן איירליינס. עופר קיש: "גרמניה ממשיכה לתת את הטון והישראלים מצביעים ברגליים"

עופר קיש עם אפרת דורון ויפעת זלינגר|מחלקת Premium Economy חדשה בטיסות ארוכות הטווח. צילום: קבוצת לופטהנזה| עופר קיש עם אפרת דורון ויפעת זלינגר|מחלקת Premium Economy חדשה בטיסות ארוכות הטווח. צילום: קבוצת לופטהנזה|
חברת התעופה לופטהנזה תוסיף ללוח טיסות החורף הקרוב שלה, החל מחודש אוקטובר, 5 טיסות שבועיות, הכוללות 2 טיסות בקו ת"א-פרנקפורט ו-3 טיסות בקו ת"א-מינכן. בכך תגיע לופטהנזה למספר הטיסות השבועיות הגבוה ביותר של החברה בישראל, עם 36 טיסות שבועיות לעומת 31 כיום. במפגש עיתונאים מיוחד, שנערך היום (ראשון), אמר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל: "החל מסוף אוקטובר 2017 ועד סוף דצמבר 2017 נראה גידול של מעל ל- 4% בהיצע המושבים במטוסי קבוצת לופטהנזה ביחס לאותה התקופה אשתקד. למעשה קבוצת לופטהנזה, המונה את לופטהנזה,SWISS ואוסטריאן איירליינס, תגיע לשיא של 60 טיסות שבועיות לנמלי התעופה המרכזיים של אירופה: פרנקפורט, מינכן, ציריך ו-וינה. קיש התייחס לנתוני קיץ 2017של קבוצת התעופה וציין כי "גרמניה ממשיכה לתת את הטון והישראלים מצביעים ברגליים גם בשנה האחרונה" . קיש סיפר כי בשנה האחרונה ישנה עלייה בכמות נסיעות הפנאי, בנוסף לנסיעות העסקיות. "בקיץ האחרון ראינו המשך בגידול של מספר הנופשים הישראלים במגוון יעדי גרמניה, בעיקר ליער השחור דרך נמלי הבית של לופטהנזה: מינכן ופרנקפורט. באוסטריאן איירליינס ראינו עלייה בכמות טיולי הספא, טיולי הקולינריה וחופשות משפחתיות ביעדי אוסטריה הקלאסיים: וינה, טירול וזלצבורג. ראינו עלייה בכמות הטסים ב- SWISS לחופשות משפחתיות בשוויץ, המציעה גם חופשות סקי בחורף" אמר עופר קיש. קיש סיפר עוד על עליה ניכרת בכמות המושבים הנמכרים מצפון אמריקה לישראל בטיסות של חברות התעופה השייכות לקבוצת לופטהנזה וכי "יש ביקוש מהשוק האמריקאי לטוס לארץ הרבה יותר מבעבר".
מחלקת Premium Economy חדשה בטיסות ארוכות הטווח. צילום: קבוצת לופטהנזהמחלקת Premium Economy חדשה בטיסות ארוכות הטווח. צילום: קבוצת לופטהנזה
מחלקת Premium Economy חדשה בטיסות ארוכות הטווח. צילום: קבוצת לופטהנזה   מחלקת Premium Economy חדשה בטיסות ארוכות הטווח באוסטריאן איירליינס המחלקה החדשה תושק בטיסות החברה האוסטרית החל מאביב 2018 בטיסות ארוכות טווח. סה"כ יתווספו 252 מושבי Premium Economy חדשים לצי המטוסים רחבי הגוף של אוסטריאן איירליינס (בין 18-24 מושבים במטוס, תלוי בסוג המטוס). מחלקה זו תציע מושבים רחבים עם מרווח גדול יותר לרגליים. כמו כן, ניתן יהיה לבחור מנות מתוך תפריט ייעודי, לשלוח 2 מזוודות ללא תשלום נוסף וליהנות מתוכנית הבידור הרחבה במסך אישי גדול. לדברי עופר קיש: "השוק העסקי לקח בידיים פתוחות את מחלקת הפרימיום אקונומי של לופטהנזה שהפך להצלחה גדולה מבחינתנו שנעתיק גם לאוסטריאן איירליינס". פעילות שיווקית בשבוע שעבר השיקה לופטהנזה קמפיין אונליין לקידום מכירות מינכן בעונת החורף, (מינכן במחיר התחלתי של 309 דולר) ובשבוע הבא תצא החברה בקמפיין במסגרת ליגת האלופות במטרה לקדם את יעדי החורף (במחיר התחלתי של -329 דולר). לצד זאת, לופטהנזה ו-SWISS השיקו מסע פרסום ארוך טווח, על גבי שילוט חוצות בנתב"ג ו-SWISS תעניק חסות בטורניר גולף שיערך במהלך אוקטובר במועדון הגולף של קיסריה. במהלך מפגש העיתונאים סיפר קיש  על שיתוף הפעולה של החברה עם חברת האשראי כ.א.ל. במסגרת מועדון ההטבות Miles & More ואמר כי  ישנה עליה משמעותית במספר המשתמשים בכרטיס בישראל, גם בשל העובדה שמחזיקי הכרטיס נהנים מהעדר תפוגה מיילים (miles) של הנוסע פלטפורמה המיועדת למגזר העסקי (B2B) שרות נוסף, אותו תקדם הקבוצה במהלך השנה הקרובה, הינו תכנית ה-PPB – Partner Plus Benefit - פלטפורמה המיועדת למגזר העסקי (B2B). בהתייחס לכך ציין קיש: "למועדון ה-PPB של קבוצת לופטהנזה יתרון רב עבור בעלי החברות הקטנות/בינוניות. כך למשל כאשר בעל עסק מטיס את עובדיו לנסיעה עסקית, הנוסע צובר נקודות בכרטיס המועדון הפרטי שלו, בנוסף, נצברות נקודות PPB לחשבון החברה, אותן ניתן להמיר לכרטיסי בונוס, שדרוגים, תשלום עבור מושבים, כניסות לטרקלינים ועוד. שירות זה תקף לחברות התעופה: לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, יורו ווינגס, אייר קנדה,יונייטד איירליינס ובריסל איירליינס."  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: