אא

קבוצת לופטהנזה מרחיבה את צי מטוסיה

קבוצת לופטהנזה השלימה הזמנת 4 מטוסים מיצרנית המטוסים, בואינג. כאשר 2 מטוסים מיודעים לחברת התעופה SWISS ושניים ללופטהנזה קרגו, חברת המטענים האוויריים. היקף העסקה הנוכחית הוא 1.4 מיליארד דולר

צילום: יח"צ בואינג|צילום: יחצ בואינג צילום: יח"צ בואינג|צילום: יחצ בואינג

יצרנית המטוסים, בואינג וקבוצת לופטהנזה, השלימו הזמנה של 4 מטוסי בואינג 777 נוספים, בשווי של 1.4 מיליארד דולר. רכישת המטוסים על ידי הקבוצה הגרמנית מהווה חלק מתכנית חידוש צי המטוסים רחבי גוף שלה.

הזמנה כוללת שני מטוסי בואינג 777-300ER המיועדים לחברת התעופה השוויצרית, SWISS, החברה בקבוצת לופטהנזה. כיום, מפעילה סוויס, עשרה מטוסי בואינג 777-300ER. סוויס ציינה כי המטוס משמש כעמוד השדרה בצי המטוסים רחבי הגוף שלה והוספת שני מטוסים חדשים מסוג זה מחזק את צי החברה. שני המטוסים הנוספים מיועדים ללופטהנזה קרגו, חברת המטענים האוויריים של לופטהנזה, המטיסה מטען לכ- 300 יעדים ברחבי העולם. היישן מוניר, סמנכ"ל מכירות ושיווק חברת בואינג מטוסים מסחריים: "אנו מעריכים את האמון שקבוצת לופטהנזה, ענקית התעופה באירופה ובעולם כולו, נותנת בבואינג בכך שהיא מרחיבה את צי מטוסי בואינג 777 שלה. הזמנת ארבעת המטוסים היא עדות נוספת לערכו העצום של ה- 777 ולשילוב הייחודי בו של יעילות ארוכת טווח, מצוינות בביצועים ואמינות בלתי מתפשרת". מטוסי בואינג 777-300ER בעלי קיבולת של 386 מושבים בתצורה של שלוש מחלקות וטווח טיסה מקסימלי של 14,685 ק"מ. המטוס הקרגו 777, הוא מטוס המטען הגדול והארוך ביותר בעולם התעופה. המטוס יכול לטוס  לטווח של 9,070 ק"מ עם מטען במשקל של 102,000 ק"ג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: