אא

Luxury Style: הצצה למתחם הווילות החדש בכנרת- Yama

בריכה פרטית, ג׳קוזי, מזח פרטי עם ירידה לכנרת, שף פרטי ואפילו באטלר צמוד. קפצנו לביקור במתחם הווילות החדש והמרשים שהוקם לפני כחודשיים. והמחירים? לא לכל כיס

מתחם הווילות YAMA, כנרת. צילום: יח״צ מתחם הווילות YAMA, כנרת. צילום: יח״צ
על חוף קיבוץ גינוסר שבכנרת, במרחק של כשעה וחצי נסיעה מת"א (או 30 דקות במסוק פרטי לאלו שיכולים להרשות לעצמם), נפתח לו לפני כחודשיים מתחם ווילות יוקרתי ואקסלוסיבי - YAMA, המציב סטנדרט אירוח ואווירה שתגרום לכם לחוש שקפצתם לריזורט יוקרתי במזרח. יצאנו לבדוק. כראוי לחופשה היוקרתית וכחלק משירותי הטסה שהמקום מציע בתשלום (עלות של כ-3500 שקלים), המראנו משדה התעופה בהרצליה לטיסה קצרה ומרהיבה של כחצי שעה במסוק פרטי ונחתנו היישר במנחת הקטן שבחצר המתחם.
טיסה במסוק מעל שמי הארץטיסה במסוק מעל שמי הארץ
טיסה במסוק מעל שמי הארץ. צילום: רואי אזולאי
טיסה במסוק מעל שמי הארץטיסה במסוק מעל שמי הארץ
טיסה במסוק מעל שמי הארץ. צילום: רואי אזולאי
טיסה במסוק מעל שמי הארץטיסה במסוק מעל שמי הארץ
טיסה במסוק מעל שמי הארץ. צילום: רואי אזולאי נתחיל דווקא מהמחיר. החוויה במתחם מתחילתה ועד סופה אכן הייתה כמעט מושלמת והמחירים הם בהתאם: עבור לילה באחת מהווילות החל מ-12 אלף שקל, לא כולל ארוחת שף המוצעת למעונייינים ואת ההטסה למתחם, המחיר אגב הינו לוילה שיכולה לארח עד 8 אנשים. מתחם YAMA הוקם בעלות של כ-15 מיליון שקלים ומציע 2 וילות פאר, הנחבאות בין עצי דקל גבוהים והצמחיה שמבודדת את המתחם לגמרי במה שנראה במט ראשוני כמעין ג׳ונגל קטן ומרוחק מישראל. הווילות תוכננו בקפידה כאשר אחת מהן מתפרשת על שטח של 220 מ״ר ומכילה ארבע סוויטות המותאמות לשמונה אורחים, חלל אירוח רחב ומטבח פתוח מודרני ומאובזר. תחושת היוקרה באה לידי ביטוי מהרגע הראשון וכבר בכל הפרטים הקטנים: מגוון מוצרי טואלטיקה של המותג BULGARI ועד המגבות, חלוקי הרחצה, המזרונים ומצעי הכותנה הייחודיים. על שירות הניקיון והאירוח בווילה, אחראים לכל אורך השהות בעובדים המעניקים שירות אישי וצמוד.
חדר מאסטר במתחם YAMAחדר מאסטר במתחם YAMA
חדר מאסטר במתחם YAMA. צילום: יח״צ
חלל אירוח מרכזי YAMAחלל אירוח מרכזי YAMA
חלל אירוח מרכזי YAMA. צילום: יח״צ גולת הכותרת היא החצר הפרטית של כל וילה, המשקיפה על נופי הכנרת. בחצר תוכלו להנות מבריכה פרטית מחוממת בגודל של 90 מ״ר, הנשקפת מכל חלונות הווילה, מג'קוזי (רק בווילה הצפונית), עצי פרי, מיטות שיזוף, פינת ישיבה, שולחן אוכל גדול, ערסל ועוד. לצד החצר, נמצאת ירידה למזח פרטי המאפשר ירידה לאגם כנרת וממנו ניתן גם לצאת למגוון אטרקציות של ספורט ימי בהזמנה מראש ובתוספת תשלום.
חצר מתחם YAMAחצר מתחם YAMA
חצר מתחם YAMA. צילום: רואי אזולאי
מזח פרטי לכנרתמזח פרטי לכנרת
מזח פרטי לכנרת. צילום: רואי אזולאי האירוח במתחם אינו כולל במחיר אוכל וניתן לבשל במטבח המאובזר והרחב. לאלו שפחות אוהבים לבשל ורוצים להתפנק, המתחם מציע בתשלום נוסף ארוחות שף פרטיות עם אחד מ-2 השפים הקבועים של ה-Yama: השף ניתאי יהלום, עבד ב-״קפה האנוי״ וב-״אייבי״ של השף אסף דוקטור וכן ב״צפון אברקסס״ וב-״סלון״ של אייל שני. יהלום מציע 3 סוגי תפריטים ע״ב חומרי גלם מקומיים וטריים מהשווקים והכפרים שבסביבת המתחם. מתמחה בדגים נאים ומבושלים, ירקות ומציג גם מנות בשריות. השף דודי אברהמי, עבד ב״צימיצ׳נגה״, ״רוסטיקו״ ו-״סבסטיאן״ וכן את עיקר הקריירה שלו עשה לצד השף אבי קופנורטי במסעדת צפרה המיתולוגית. מתמחה באוכל מקסיקני ואסייתי עם טאץ׳ פיקנטי.
ארוחה פרטית של השף דודי אברהמיארוחה פרטית של השף דודי אברהמי
ארוחה פרטית של השף דודי אברהמי. צילום: יח״צ ארוחה פרטית של השף דודי אברהמי. צילום: יח״צ
ארוחה פרטית במתחם YAMAארוחה פרטית במתחם YAMA
ארוחה פרטית במתחם YAMA. צילום: רואי אזולאי המקום מציע גם מגוון טיפולי גוף ועיסויים אישיים/זוגיים בתוספת תשלום. כל אלו מספקים חוויית אירוח בלתי נשכחת בווילה, אך גם אם תרצו לצאת ולטייל מחוץ למתחם, תוכלו למצוא באזור שפע של אטרקציות: טיולי טרקטורונים, סיורים ביקבים, טיולים בנחל עמוד או בשמורות מג׳רסה וארבל הסמוכות ומבחר פעילויות נוספות ומגוונות בסביבת הכנרת. חנייה פרטית צמודה למתחם מוצעת ללא תשלום ובה תוכלו למצוא גם 2 עמדות טעינה לרכבים חשמליים. מתחם הווילות נגיש לאנשים עם מוגבלויות. כתובת: מתחם YAMA, קיבוץ גינוסר  אתר אינטרנט: https://www.yamaresort.co.il/ הכתב היה אורח של מתחם YAMA

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותבארץמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: