אא

Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, הושק באירוע חגיגי רב משתתפים

באירוע החגיגי, הושק גם המופע הרשמי של הפארק – The Magic Of Kass, שירוץ לאורך כל השנה באולם התיאטרון של הפארק המכיל 330 צופים

צילום: דניאל סטרבו צילום: דניאל סטרבו

Magic Kass פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בישראל, קיים אתמול, יום ג' - (26.10), אירוע פתיחה חגיגי.

הפארק, הממוקם בפארק ישראל - מישור אדומים, ומשתרע על שטח של 13 דונם, אירח כ-1000 אורחים בכל הגילאים, שנהנו ממתקני שעשועים ואקסטרים, מהצגת בכורה של המופע הרשמי של הפארק – "The Magic Of Kass" וממופע זיקוקי דינור מרהיב ברחבת החוץ של פארק השעשועים, שחתם את אירוע הפתיחה הרשמי של פארק השעשועים המדובר במדינה. ההורים והילדים נהנו גם מאולמות גיימינג, הכוללים מגוון רחב של משחקי וידאו, ג'ימבורי מאובזר, אזורי VR (מציאות מדומה), קומת מסעדות מעוצבת וחווייתית וקומת מסחר עם דוכנים במעוצבים בסגנון וינטג' אירופאי.

לאירוע הגיעו ליהנות ולפרגן גם סלבס רבים, בכירים במשק ועוד, ובהם:  גיא זוארץ ויעל בר-זוהר, אורן חזן, ליטל סמדג'ה, דביר בנדק, קווין רובין, ג'ני צ'רוואני ורבים נוספים.

המג'יק קאס מהווה פריצת דרך בעולם הפארקים הישראלי. הפארק הראשון שמהווה רק חלק מעולם שעשועים רחב, שקבוצת קס מתכננת לעתיד הקרוב.

בנוסף, הכריזה הנהלת המג'יק קאס על אירועי חנוכה הכוללים, בין היתר את המופע המרהיב הרשמי של פארק השעשועים The Magic of Kass ,  מופע הטיקטוק הגדול ביותר בישראל  שיימשך כל ימי חנוכה והשקת אמפי תיאטרון על הגג שבו יתקיימו חלק מהמופעים.

מחיר הכניסה בחנוכה שיכלול את כל המופעים ושימוש במתקנים של הפארק יעמוד 145 ₪ בלבד.

:The Magic of Kass המופע המרהיב הרשמי של פארק השעשועים

 באירוע החגיגי, הושק גם המופע הרשמי של הפארק – The Magic Of Kass, שירוץ לאורך כל השנה באולם התיאטרון של הפארק המכיל 330 צופים.

המופע, בהפקה של אריק עורי, הוא מופע אינטראקטיבי המספר על קוסם שיוצא למסע ברחבי העולם כדי למצוא את הקסם המושלם שיעזור לו להיות הקוסם הגדול של פארק השעשועים, ה-Magic Kass.  במהלך המופע הקוסם יבקר במגוון עולמות ותרבויות, מהמזרח הרחוק ועד אפריקה ואף ייכנס לתוך מרחב העולם הדיגיטלי. The Magic of Kass הוא קודם כל מופע אינטראקטיבי במהלכו הבמה מתחלפת מדי 6 דקות, לרבות התפאורה, התאורה והתלבושות.

כחלק מהתפאורה מוצגים קטעי וידאו ארט על רקע מסכי לד ענקיים. במופע משתתפים 10 שחקנים המחליפים כ-100 תלבושות ומסיכות מושקעות לצד קטעי ריקוד, שירה, קסמים ולייזר המוצגים לצלילי מוזיקה מקורית שהולחנה עבור המופע. על הפקת המופע עמלו עשרות אנשים שלקחו חלק בהפקות בינלאומיות בחו"ל, הפסטיגל ותוכניות הטלוויזיה הגדולות בישראל. כך למשל, על הפקת המוזיקה הופקד המפיק המוזיקלי אסי טל ועל הבימוי והכוריאוגרפיה אמון איתי מלכה. העבודה על המופע החלה חודשים לפני פתיחת הפארק, החל מבניית התסריט ועד לחזרות אינטנסיביות ויומיומיות על הבמה, במטרה להעניק חווית פנטזיה, בדומה להצגות הגדולות ביותר בברודווי ולאס-וגאס.

"אנו שמחים לארח את האורחים הרבים שהגיעו לחגוג איתנו את הפתיחה הרשמית של Magic Kass. לאחר 3 שנות בנייה, לראות את האורחים שלנו נהנים ממתקני השעשועים המתקדמים בפארק, מהמופע המרהיב עליו עבדו עשרות אנשי מקצוע מוכשרים, מהמובילים בתחומם בישראל,  ומכל האטרקציות הנוספות שהפארק מציע למבקרים -זו חוויה מרגשת מאוד עבורנו. אנו עובדים על פיתוח מופעים ומתקנים נוספים שייחשפו בהמשך, מתוך רצון להמשיך ולייצר למבקרים שלנו חווית ביקור חד פעמית, אמרה קארין לרום נוי, מנכ"לית Magic Kass.

צילום: דניאל סטרבו צילום: דניאל סטרבו

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםחדשות בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: