אא

MOBIKE מגיע לרמת גן

לא רק בתל אביב: מערך האופניים השיתופיים ללא תחנות עגינה מגיע גם לרמת גן. התשלום בעבור השימוש באופניים אינו מצריך דמי מנוי ומחירו מסתכם בעלות של 3.9 שקלים בעבור חצי שעת רכיבה

צילום: אילן ספירא צילום: אילן ספירא

מערך האופניים השיתופיים של MOBIKE מגיע לרמת-גן. הטכנולוגיה הסינית לאופניים שיתופים החלה לפזר אופניים ברחבי העיר עשרות אופנים, ובמהלך חודש אוקטובר הקרוב יפוזרו ברחבי העיר מאות זוגות אופנים לנוחיות התושבים.

מערך האופנים השיתופיים, הפועל ללא תחנות עגינה, מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת באמצעות הפעלת אפליקציה ייעודית, מכל מקום ובכל זמן נתון, באמצעות סריקת ברקוד חכם המוטבע על כל זוג אופניים. בכך, מאפשר השירות לנוע בחופשיות במרחב, בהתאם לצרכי הרוכב וללא צורך בהגעה לתחנת עגינה ייעודית בסיום השימוש. כמו כן, האופנים מחוברים למערכת GPS המאפשרת מעקב צמוד אחר תנועת האופנים. מבנה האופניים הייחודי, ללא שרשרת וללא צורך בניפוח האוויר בצמיגים,  מאפשרים רכיבה נוחה עם מינימום תקלות. התשלום בעבור השימוש באופניים אינו מצריך דמי מנוי ומחירו מסתכם בעלות של 3.9 שקלים בעבור חצי שעת רכיבה. כמו כן, מעבר לפעילות העירונית הקבועה, החברה תפעל באופן אקטיבי לשלב מערכי אופניים מעת לעת בהתאם לצרכים נקודתיים "באזורים חמים" כגון, כנסים, פסטיבלים, אירועים תרבותיים גדולים, פיקים בתקופת תיירות ועוד, כמענה משלים לתחבורה ציבורית ובמקרים שאין תחבורה ציבורית נוחה. ישראל זינגר, ראש עיריית רמת-גן: "לאור הביקוש הניכר לאופניים שיתופיים בקרב תושבי העיר, אנחנו שמחים להביא לרמת-גן את האופניים השיתופיים של MOBIKE, המאפשרים ליהנות מפתרון תנועה אלטרנטיבי, ירוק ונוח המותאם לצורכי תושבי העיר. צעד הכרחי זה מהווה נדבך נוסף לעידוד רכיבה על אופניים ולצמצום השימוש בכלי רכב, לצד סלילת מערך שבילי אופניים, שיתפרשו לאורך עשרות ק"מ ברחבי העיר ויחברו אותה ל'אוטוסטרדת האופניים' של גוש דן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: