אא

ממשלת בריטניה למפעילי התיירות: השתתפו בהוצאות לאחר קריסת מונרך

ממשלת בריטניה דורשת ממפעילי התיירות הבריטים להשתתף בהוצאות המימון של הטיסות להחזרת אזרחים בריטים למדינה לאחר נפילת מונרך איירליינס. בריטניה הוציאה כ-60 מיליון פאונד בהחזרת הבריטים שרכשו כרטיסי טיסה במונרך איירליינס

מונארך איירליינס - ממשלת בריטניה לא נערכה לתרחיש דומה. צילום: יח"צ מונארך איירליינס - ממשלת בריטניה לא נערכה לתרחיש דומה. צילום: יח"צ
אתר החדשות הטלגרף פרסם אתמול (16.10) כי ממשלת בריטניה שילמה סך של כ-60 מיליון פאונד בכדי להחזיר את תושבי הממלכה הבריטית  לאחר פשיטת הרגל של חברת התעופה החודש.
ממשלת בריטניה פנתה למפעילי התיירות הבריטיים בבקשה להשתתף בהוצאות הגבוהות שלו לממשלה בכדי להחזיר את תושבי בריטניה למדינתם ללא הוצאה כספית של הנוסע.
בשבועיים האחרונים אורגנו 567 טיסות בשם ממשלת בריטניה על ידי רשות התעופה האזרחית של בריטניה (AAC) לאחר שמונרך הפסיקה את פעילותה. הטיסה האחרונה יצאה אתמול מתל אביב ועליה 122 בריטים.
ממשלת בריטניה הכריזה כי אף נוסע לא יצטרך לשלם על טיסתו חזרה לבריטניה, בשל קריסת מונרך איירליינס, זאת למרות שנוסעים רבים רכשו טיסות ונופשונים גם מגורמים שאינם מחזיקים ברישיון של מארגני הנסיעות (ATOL), המגן על הנוסעים במקרה של פשיטת רגל של חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: