אא

MSC החלה לחסן את צוותי האניות שלה עם חזרתה לפעילות

ענקית הקרוזים הודיעה כי החלה בתוכנית חיסוני COVID-19 רחבה עבור אלפי אנשי צוותי אניות הנופש שלה. מנכ״ל החברה: ״מובילים את הדרך לחזרה מחודשת לפעילות של הענף בקיץ הקרוב"

MSC bellissima. צילום: MSC MSC bellissima. צילום: MSC
חברת MSC קרוז הודיעה היום (שני) כי החלה בתוכנית חיסוני COVID-19 רחבה עבור כל אנשי הצוות שלה בצי אניות הנופש. תכנית זאת הופכת למרכיב ליבה נוסף בפרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC CRUISES, הקיים ועובד באוניות החברה החל מאוגוסט 2020. הצעד הראשון בפריסת התכנית החל אתמול, כאשר קפטן האונייה MSC Bellissima, ג'וזפה מארסקה, וצוות האוניה התחסנו. החברה תתחיל לחסן את צוותי האוניות הפועלות בים התיכון ובצפון אירופה ולאחר מכן את צוותי האוניות שיחזרו לשוט באיים הקריביים מנמלי ארה"ב. אוניית הדגל, MSC Virtuosa, תחסן את צוותה בימים הקרובים לקראת הפלגת הבכורה שלה שתחל ב-20 במאי מסאות'המפטון.
MSC VirtuosaMSC Virtuosa
MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC תוכנית החיסונים מתוכננת לכל צוותי אוניות MSC CRUISES אשר יפליגו השנה. היא פותחה ותבוצע בעזרת תמיכתן של מספר רשויות ממשלתיות לאומיות, נמלי היעד וגופים במגזר הפרטי. גי'אני אונוראטו, מנכ"ל MSC Cruises, ציין: "ככל שהאוניות שלנו מתכוננות לארח עוד ועוד נוסעים בשבועות ובחודשים הקרובים, אנו שמחים לבשר על תחילת תוכנית חיסונים מקיפה לכל צוותנו. מטרתנו היא להוסיף רמה נוספת של הגנה הן לצוותי האונית והן לנוסעים אותם נארח לחופשה שלהם תוך כדי שאנחנו מובילים את הדרך לחזרה מחודשת לפעילות של הענף בקיץ הקרוב״. לגבי פרוטוקול הבריאות והבטיחות של החברה, אמר: ״פרוטוקול הבריאות והבטיחות שלנו הוביל בשנה שעברה לחידוש בטוח של הפלגות בתעשייה העולמית ותוכנית החיסונים הרחבה שלנו לכל צוותי האוניות מדגימה עוד יותר את מחויבותנו לרווחת אורחינו והקהילות בהן צי האוניות שלנו יבקר בחודשים הבאים" אונוראטו הוסיף ואמר: ״התמקדנו והשקענו רבות בפרוטוקול הבריאות והבטיחות בשנה שעברה ועבדנו ללא הפסקה כדי לקדמו ולאשרו מול מגוון רשויות על מנת לחזור לשייט בבטחה ובאחריות. באופן דומה, נקטנו גישה זו כלפי תוכנית החיסונים עבור הצוותים שלנו – תכנון, הכנה וביצוע״ כזכור, MSC Cruises הפכה לחברת השייט הראשונה אשר חידשה הפלגות בינלאומיות באוגוסט 2020, כאשר ספינת הדגל של החברה MSC Grandiosa הפליגה מגנואה להפלגה בת 7 לילות בים התיכון. מאז קיבלה החברה את פניהם של כ-65,000 אורחים לחופשות שייט בטוחות ומרגיעות בים. עשרת האוניות של החברה אשר יועדו להפלגות בים התיכון ובצפון אירופה בקיץ הקרוב, אישרו את מסלולי השיט ונמלי העגינה באיטליה, מלטה, יוון, קרואטיה, מונטנגרו, גרמניה ובריטניה, כאשר עם פתיחת הגבולות של מדינות נוספות ומזעור מגבלות הנסיעה הבינלאומיות והאחרות שלהם מתוכננות להצטרף אליהן גם צרפת, ספרד ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: