אא

MSC קרוז חזרה להפעיל הפלגות מבריטניה

לראשונה מאז פרוץ מגיפת הקורונה, חברת הקרוזים האיטלקית החלה להפעיל ב-20.5 (חמישי) הפלגות גם מבריטניה למסלול מיוחד בים התיכון. כמו כן, השיקה החברה על הסיפון את הברמן הרובוטי הראשון שלה

MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC
MSC CRUISES חזרה להפעיל, לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה, הפלגות גם לתושבי בריטניה. חברת הקרוזים האיטלקית, החלה להפעיל ב-20.5 (חמישי) הפלגות של 4 עד 7 לילות מסאותהמפטון, על אוניית הפאר החדשה MSC VIRTUOSA. עם סיום עונת הקיץ, החל מספטמבר, תמשיך אוניית הפאר למסלול של 9 לילות בים התיכון עם עצירה במרוקו, קזבלנקה, שעליה גם ישראלים יוכלו לעלות.

אוניית הדגל החדשה Virtuosa, נבנתה בעלות של כ-800 מיליון אירו ועל סיפונה 19 קומות, 21 ברים, 4 מסעדות עיקריות ו-5 מסעדות נושא ובר יוקרתי. כמו כן, תיאטרון בעל 945 מושבים, 12 סוגי חדרים שונים, כולל 190 חדרים, 5 בריכות ובריכה מקורה בקומה 15, “גשר הימלאיה” בקומה 19 (קומה עליונה) המציע מסלול חבלים, המתנשא לגובה של 80 מטרים מעל המים, 1,200 שטחי מסחר הכוללים גם 11 בוטיקים.

MSC VirtuosaMSC Virtuosa
MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC לראשונה, MSC מודיעה גם על השקת חוויה עתידנית ויוצאת דופן על סיפון ה-Virtousa -  הברמן הרובוטי הראשון על הים. רוב, הברמן הרובוטי הראשון, יכין לכם קוקטייל בבר החדש MSC Starship Club שבאוניית הפאר. הוא כולל הולוגרמות תלת-ממדיות, קיר אמנות דיגיטלי סוחף ושולחן אינטראקטיבי דיגיטלי עם 12 מושבים, המעניק לאורחים אפשרות לחקור את החלל בסיור גלקטי בהתאמה אישית. רוב יערבב ויגיש קוקטיילים ייחודיים משלו, אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, ואינספור משקאות מותאמים אישית, בדיוק כמו שברמן אנושי יעשה ויוכל לדבר בשמונה שפות (אנגלית, איטלקית, ספרדית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית ברזילאית, סינית ויפנית), לפי השפה שנבחרה כאשר האורח מבצע את ההזמנה. בהתאם לפרוטוקול הבריאות והבטיחות הנוכחי, תפריט הבר האנושי נגיש לסריקת קוד QR מהסמארטפון של האורח, כמו גם קריאת תפריטים דלפקי בר עתידניים מבוססי LED.

כל אורח שעולה לאונייה יהיה מחויב בהצגת בדיקה שלילית ב-72 שעות לפני העלייה (כולל ילדים), בדיקת חום, הקפדה על ריחוק חברתי וחובה לפעול לפי פרוטוקול הבריאות והבטיחות המחמיר שאושר לחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: