אא

"אנחנו שוקלים להשיב את אניות הקרוז של MSC לישראל ב-2019"

כך אמר לפספורטניוז אנג'לו קאפורו, מספר 3 בתאגיד MSC קרוזס. טלי נוי, מנהלת הקרוזים של MSC ישראל: "ניצלנו את ביקורו של קאפורו כדי לומר תודה לסוכנים ולתת להם טעימה ממה שהולך לקרות בשנים הקרובות ב-msc". צפו בפספורטTV

אנג'לו קפורו, מנהל שווקים בצמיחה של חברת השייט MSC CRUISES. צילום: יח"צ msc אנג'לו קפורו, מנהל שווקים בצמיחה של חברת השייט MSC CRUISES. צילום: יח"צ msc
מספר 3 ב-msc קרוזס העולמית – בישראל. אנג'לו קאפורו, סמנכ"ל בתאגיד הקרוזים האיטלקי, הגיע הבוקר (ג') ל"סטוקו" בתל-אביב מלווה בפרנצ'סקה טוראטו, מנהלת המכירות של ישראל כדי לחגוג את הצלחת הסניף הישראלי, החתום על קפיצה מטאורית בהיקף המכירות בשנה האחרונה.
לשאלת פספורטניוז מדוע ספינות הנופש של msc אינן עוגנות בישראל, השיב קאפורו: "אנחנו דנים עם השלטונות בישראל, ברמת שר, על השבת האניות שלנו לישראל בשנת 2019. אני מקווה, שאם נמצא את הפתרון הנכון ואת התמיכה של השלטונות בישראל, הספינות שלנו ישובו לעגון כאן". עוד אמר כי "ישראל היא אחד היעדים החשובים שלנו, ולא רק ברמה המקומית אלא גם ברמה העולמית". לדבריו, "אנחנו מאמינים בפיתוח של מה שאחרים קוראים שווקים קטנים או שווקים מתפתחים. לעולם לא נצליח למלא את הספינות שלנו אם רק נמכור בשווקים הגדולים שלנו". במצגת שהעביר לסוכני נסיעות שהוזמנו לאירוע הכריז: "המטרה של 5 מיליון נוסעים היא בידיכם"; "אנחנו הלידר באירופה ובטוח שנהיה לידר גם בישראל". לדברי טלי נוי, מנהלת מחלקת הקרוזים של msc ישראל, "אנחנו מנצלים את הביקור של קאפורו, שזהו ביקורו השני בישראל השנה, דבר שמעיד על הגידול המטורף של msc ישראל, כדי לומר תודה לסוכני הנסיעות שמכרו את האניות שלנו ללקוחותיהם". עוד אמרה, "הזמנו את הסוכנים המובילים כדי לחגוג יחד איתם את ההצלחה הגדולה שלנו וגם לתת להם טעימה ממה שהולך לקרות בשנים הקרובות ב-msc ולמה הם עשו נכון שמכרו ללקוחות שלהם את האניות שלנו". נוי התייחסה בדבריה גם לקו הטיסות הישיר שישראייר השיקה באחרונה לגנואה שבאיטליה. "יש לנו הקיץ 4 ספינות בגנואה. המזוודות של לקוחותינו בטיסה הישירה, ישלחו ישירות אל האניות ללא צורך לאוסף אותן בשדה התעופה, ואלה חדשות טובות". איתן כתרי, בעלי ומנכ"ל קרוז אאוטלט, שיבח את פעילות msc בישראל: "הלקוחות נהנים ממחיר, משירות ומהפסיליטיז של אניות msc. הם חשבו על המוצר ברמה הכי הכי מדויקת". גדי מור, מנכ"ל אמדאוס, שנכח אף הוא באירוע אמר: "פריצה זה עניין של מוצר נכון, טיימינג ושיווק נכון. העלייה במודעות של הישראלים שנוסעים לחופשה ומשלבים בה קרוז היא במכפלות של כמעט פי שניים בכל שנה". טלי נוי וגדי מור   צוות msc ישראל   איתן כתרי (יושב משמאל)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: