NY
LONDON
BEIJING

שנת הפריצה של MSC Cruises בישראל

טלי נוי עשתה מהפך גדול בענף הקרוזים בישראל. נוי הובילה בהצטיינות את הפעילות של הסניף הישראלי המשגשג של חברת השיט הבינלאומית, כולל שיווק אינטנסיבי ויצירתי בקרב משרדי הנסיעות, שהזניקו את MSC לפסגת ענף הקרוזים. נוי, היא פריצת השנה בתיירות של פספורט בשנה האחרונה

אחת מהתופעות היותר מרעננות בשנה החולפת הייתה פעילות הסניף הישראלי של חברת השיט MSC.

מאז שטלי נוי נכנסה לתפקידה כמנהלת הסניף הישראלי של חברת השיט הבינלאומית, בנובמבר 2015, מכירות MSC Cruises בישראל זינקו.

עד אז הסניף המקומי מכר חבילות שייט למסלולים מעטים בלבד. נוי ביצעה מהפכה ומאפשרת מכירה פתוחה של כול הפלגות החברה, ללא הגבלה כלשהי.

נוי, באישיותה המלבבת, השכילה להשיג בהנהלת החברה מבצעים ייחודיים המתאימים לשוק הישראלי ותנאים מסחריים חדשים לטובת סוכני הנסיעות בישראל.

בשנה החולפת החברה רכשה מערכת הזמנות חכמה וחדשנית במקום המערכת המסורבלת הקודמת.

נוי גם ביצעה ארגון מחודש של כל הסניף המקומי, החליפה לא מעט מעובדי הסניף, והקימה צוות שחושב ונושם מכירות, כאשר נוי עצמה עובדת ללא ליאות, סביב השעון.

לדברי גורמים בענף, נוי גם טלטלה את נושא דמי הביטול. לפני כן, הסוכנים היו יכולים להזמין קרוזים ולבטל את ההזמנה עד שלושה חודשים לפני היציאה ללא דמי ביטול. במקרים רבים, עקב ביטולים, נאלצה החברה למכור קרוזים במחירים של הרגע האחרון. נוי הכניסה סדר וביטלה את האפשרות לבטל בלי לשלם על כך.

הסוכנים החלו עד מהרה להתרגל למציאות החדשה, נהנו מעמלות מכובדות על המכירות, קיבלו מוצר טוב, וMSC- הפכה לשחקן משמעותי בענף השייט בארץ.

נוי תגברה מאד את מערך השיווק באמצעות טיפוח ותגמול סוכני הנסיעות, ואי אפשר שלא להתרשם מן התוצאות: מבין 50 סניפי MSC ברחבי העולם, ישראל מדורגת שניה בהיקפי המכירות, אחרי רוסיה, והפכה למותג מוביל בענף הקרוזים בישראל.

ולא רק בישראל. השנה היא שנת פריצה משמעותית במיוחד לחברת MSC Cruises, שנה בה היא משיקה שתי אניות פאר חדשות. החברה השיקה ביוני האחרון את ה-MERAVIGLIA, אונייה שסחפה את הציבור הישראלי ורבים כבר זכו לשוט בה בהפלגות הבכורה בים התיכון, ובקרוב תצא לים גם ה-SEASIDE, אניית הפאר הייחודית.

מימין: טלי נוי עם בועז וקסמן מנכ"ל אופיר טורס ועופר כהן מנהל השיווק של חברת מגה

 

תגובות פייסבוק

תגובות