אא

חוזרת לים: נורוויג'יאן קרוז ליין (NCL) מחדשת את הפלגותיה ב-25 ליולי

חברת השייט הכריזה על חידוש ההפלגות עם מסלולים חדשים באירופה ובאיים קריביים, בתפוסה חלקית עם שלוש ספינות נבחרות מתוך 17 הספינות של החברה. נשיא החברה: "סוף סוף הגיע הזמן לספק לאורחים הנאמנים שלנו את החדשות על השיבה להפלגות"

נורוויגיאן ג'ייד בסנטוריני, יוון. צילום: NCL נורוויגיאן ג'ייד בסנטוריני, יוון. צילום: NCL
חברת נורוויג'ן קרוז ליין, מחדשת את הפלגותיה ומציגה מסלולים חדשים באירופה ובאיים קריביים החל מה- 25 ביולי 2021. כזכור, חברת נורוויג’יאן קרוז ליין העולמית (NCL), הפסיקה את כל הפלגותיה לפני יותר משנה בשל מגפת הקורונה. חברת הקרוזים החליטה לבטל את כל ההפלגות של הקרוזים שלה בעולם, החל מה-13 מרץ 2020. מדובר בביטול גורף על הפלגות של קבוצת NCL שכלל את חברות הקרוז: נורוויג’יאן קרוז ליין, אושיאניה וריגנט סבן סיז, שהיה בתוקף עד עכשיו. חברת הקרוזים תחדש כעת את הפלוגתיה בתפוסה חלקית עם שלוש ספינות נבחרות מתוך 17 הספינות של החברה, אשר יהיו הראשונות לקבל את פני האורחים על הסיפון, נורוויג'ן ג'ייד - Norwegian Jade, נורוויג'ן ג'וי - Norwegian Joy ונורוויג'ן ג'ם - Norwegian Gem. אורחים הממתינים זמן רב לחזרה לשייט יוכלו ליהנות מההזדמנות לבלות את הקיץ בחקר אתרים ארכיאולוגים עתיקים וחופים שטופי שמש, בהפלגות חדשות לאיים היוונים, שיצאו מאתונה (פיראוס) החל מ-25 ביולי 2021 וייארכו כשבעה ימים על גבי סיפון ספינת Norwegian Jade. כמו כן, האורחים יוכלו להינות מביקור באיים הקריביים במסלולים שונים באורך שבוע ימים, הראשון מביניהם יפליג ממונטיגו ביי, ג'מייקה, החל מה-7 באוגוסט,2021 על גבי ספינת Norwegian Joy , והשני מפונטה קאנה (רומאנה), הרפובליקה הדומיניקנית, על גבי ספינת Norwegian Gem החל מה- 15 באוגוסט, 2021. נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, הארי סומר: "יותר משנה לאחר שהשעינו את ההפלגות לראשונה, סוף סוף הגיע הזמן לספק לאורחים הנאמנים שלנו את החדשות על השיבה הגדולה להפלגות. אנחנו עבדנו בחריצות רבה לקראת חידוש הפעילות שלנו, תוך התמקדות בחוויית האורח והקפדה יתרה על נהלי הבריאות והבטיחות. הזמינות ההולכת וגדלה של חיסוני נגיף הקורונה שינתה את כללי המשחק. החיסונים, בשילוב עם נהלי הבריאות והבטיחות שלנו מבוססי המדע, יסייעו לנו לספק לאורחינו את החופשה שאנו מאמינים שתהיה הבריאה והבטוחה ביותר בים." סנטוריני, יוון. צילום: NCL סומר הוסיף, "כל האורחים הצפויים לצאת להפלגה עד ה-31 באוקטובר 2021 יידרשו להתחסן באופן מלא ולהיבדק לפני העלייה לאוניות שלנו. בהתחשב באופי ההתפתחות של המגפה, קצב החיסונים המואץ ומהירות הלמידה המדעית, מוקדם מדי לקבל החלטות לגבי פרוטוקולי הבריאות והבטיחות שלנו להפלגות החל מה- 1 בנובמבר 2021. אנו נמשיך לעדכן ולהתאים את נהלי הבריאות והבטיחות שלנו בהסתמך על נתוני המדע ובכפוף להמלצות מועצת המומחים שלנו בתהליך קבלת ההחלטות בנושא המדיניות והנהלים שלנו."
הארי סומר נשיא NCLהארי סומר נשיא NCL
הארי סומר נשיא NCL. צילום: יח"צ בעוד שלחברה כבר היו פרוטוקולי בריאות ובטיחות מוקפדים, בשנה האחרונה עסקה החברה בפיתוח וקידום רחב של פרוטוקלים אלה ונוספים, תוך שימוש בממצאים המדעיים העדכניים ביותר וייעוץ מומחים בנושא. אתמול, השיקה חברת האם נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות את תוכנית המדיניות של החברה בנושאי בריאות ובטיחות המכונה "השייט הבטוח" SailSAFE ומבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים: 1. בטיחות לאורחים ולצוות הספינה תוך הקפדה על דרישות בריאות קפדניות הכוללות חיסון בתוקף, בדיקת קורונה בינלאומית ותהליכי סינון בריאותיים. 2. בטיחות על הסיפון באמצעות מערכת סינון אוויר ברמה גבוהה, אמצעי חיטוי מוגברים, ומשאבים רפואיים משופרים. 3. הקפדה על בטיחות גם בחוף על ידי שיתוף פעולה עם מפעילי תיירות מקומיים כדי להרחיב ולאפשר הגנה מירבית בכל יעד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: