אא

NCL משיקה אתר אינטרנט משודרג לסוכני נסיעות בישראל

נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) משדרגת את אתר האינטרנט שלה לסוכני נסיעות בישראל. האתר החדש: הנורוויג'ן סנטרל (Norwegian Central), מעניק לסוכנים את כל המידע הנחוץ אודות החברה

הושקה רק באחרונה - אניית ה-Encore של NCL. צילום יחצ ncl הושקה רק באחרונה - אניית ה-Encore של NCL. צילום יחצ ncl
חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין משדרגת את אתר האינטרנט לסוכני נסיעות כדי לאפשר להם לבצע בקלות ובנוחות הזמנות ובכדי לקבל באופן מידי את כל המידע הנדרש בקליק. האתר המשודרג: "נורוויג'ן סנטרל" (Norwegian Central), מאפשר לסוכני הנסיעות בישראל גישה ישירה למנוע ההזמנות של החברה, ה-SeaWeb ולמרכז המידע של החברה.
NCLNCL
אתר אינטרנט משודרג ל-NCL. צילום: יחצ חברה אתר האינטרנט המשודרג לסוכנים כולל מגוון חידושים ופונקציות חדשות. הסוכן יוכל למשל לגלוש לתוך מאגר מידע מרוכז ומורחב המאפשר בקלות להוריד כלים שיווקיים, חיפוש עלונים ועריכתם בהתאמה אישית מתוך ארגז כלים נרחב הכולל מודעות, באנרים, סרטונים ועוד. כמו כן, הנורוויג'ן סנטרל מספק גישה קלה ובכל זמן שנוח לסוכני הנסיעות למאגר הוובינרים החדש, הכולל מגוון סרטוני ההדרכה ואת שיעורי ה-Masterclass של נורוויג'ן קרוז ליין. בנוסף, כל סוכני הנסיעות בארץ יוכלו להירשם לסמינרים ולאירועי החברה ישירות דרך "הנורוויג'ן סנטרל". "אנחנו רואים בסוכני הנסיעות שותפים ולכן פיתחנו את הכלים הטובים ביותר שישמשו את סוכני הנסיעות", מסר ניק וילקינסון, סגן נשיא אזורי של חברת נורוויג'ן קרוז ליין. "אנו צופים ביקוש רב של ישראלים להפלגות בספינות נורוויג'ן קרוז ליין בשנים הקרובות ולכן אנו מציידים את סוכני הנסיעות בכלים הטובים ביותר לשם כך. אנו שמחים ומתרגשים להשיק את אתר הנורוויג'ן סנטרל המחודש, שמאגד את כל הכלים החשובים ביותר שלנו במקום נוח וחדשני אחד". אתר הנורוויג'ן סנטרל המחודש זמין בכתובת norwegiancentral.com. סוכני נסיעות יכולים להתחבר דרך המשתמש ב-Seaweb שלהם או לשלוח הודעה לדוא"ל [email protected] בכדי להירשם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: