אא

NCL: שוב מאריכה השעיית הפלגות

אחרי שכבר הודיעה על השעיית הפלגותיה למאי, קבוצת השייט נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות מודיעה על השעיה נוספת של הפלגות חברות הבת שלה שתוכננו לצאת באוגוסט-ספטמבר לתאריך לא ידוע. איזה הפלגות יצאו בכל זאת כמתוכנן?

הושקה רק באחרונה - אניית ה-Encore של NCL. צילום יחצ ncl הושקה רק באחרונה - אניית ה-Encore של NCL. צילום יחצ ncl
קבוצת השייט נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות (NCLH) מודיעה היום (ד') שוב על הארכת השעיית ההפלגות העולמיות של 3 חברות הבת שלה: נורוויג'ן קרוז ליין, אושיאניה קרוזס ו-ריג'נט סבן סיס שהיו מתוכננות בין התאריכים ה-1 באוגוסט ועד ה-30 בספטמבר 2020. בנוסף, החברה מבטלת הפלגות העוגנות בקנדה וניו אינגלנד עד אוקטובר 2020 כתוצאה מאיסור כניסת התיירות לשם ואיסור העגינה בנמלים. עוד מודיעה החברה כי השעיית ההפלגות לא כוללת את ההפלגות לאלסקה היוצאות מנמל סיאטל במהלך חודש ספטמבר. אורחים שהזמינו הפלגות בין התאריכים ה-1 באוגוסט ועד ה-30 בספטמבר 2020 או בהפלגות אחרות מתבקשים על פי הודעת החברה ליצור קשר עם סוכן הנסיעות שלהם או עם חברת הקרוזים למידע נוסף.

בהודעתה מציינת קבוצת NCLH כי תמשיך לפעול בשיתוף פעולה מלא עם המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), הממשל הפדרלי ורשויות הבריאות הציבורית העולמיות, ותנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת להבטיח את בריאותם, בטיחותם וביטחונם של האורחים, הצוות והקהילות ביעדים בהן מבקרות אניות החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: