אא

חזרה לים: נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) פתחה את עונת השייט עם הפלגה ראשונה לאלסקה

הספינה החדשנית ביותר בצי של החברה, נורוויג'ן אנקור, הפליגה מסיאטל ופתחה באופן רשמי את עונת ההפלגות הראשונה שלה לאלסקה. הארי סומר, הנשיא והמנכ"ל: "החזרה שלנו לאלסקה היא רגע מכונן לא רק עבור NCL אלא גם עבור קהילות ברחבי המדינה"

הארי סומר על רקע נורוויג'ן אנקור בהפלגה המחודשת. צילום: יח"צ הארי סומר על רקע נורוויג'ן אנקור בהפלגה המחודשת. צילום: יח"צ

חברת נורוויג'ן קרוז ליין, חגגה אתמול באופן רשמי את חזרתה המצופה להפלגות מחופי ארה"ב עם הופעת בכורה של נורוויג'ן אנקור באייסי סטרייט פוינט, אלסקה. הספינה החדשנית ביותר בצי של החברה, נורוויג'ן אנקור, הפליגה מסיאטל ב -7 באוגוסט 2021 ופתחה באופן רשמי את עונת ההפלגות הראשונה שלה לאלסקה.

בנוסף לציון הדרך החשוב, נורוויג'ן אנקור תהיה גם הספינה הראשונה בענף לעגון בנמל החדש של אלסקה (Wilderness Landing) אשר נמצא באייסי סטרייט פוינט (Icy Strait Point), ונבנה בשותפות חברת האם נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות (NCLH) ותאגיד הונה טוטם (Huna Totem), תאגיד בבעלותם של כ-1,400 ילידי אלסקה, המשוייכים לשבטים אבוריג'יים עתיקים באזור הונה ואזור מפרץ הקרחונים. אייסי סטרייט פוינט נמצא בבעלות מלאה ומופעל ישירות על ידי תאגיד הונה טוטם.

ביום שלישי, 10 באוגוסט, 2021, התקיים טקס גזירה כפול, האחד לפתיחה הרשמית של נמל העגינה החדש Wilderness Landing והשני לרגל השקתו של קו הרכבל הראשון, מבין שניים מתכוננים כחלק משיתוף הפעולה בין נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות לבין תאגיד הונה טוטם. "החזרה שלנו לאלסקה היא רגע מכונן לא רק עבור NCL אלא גם עבור קהילות ברחבי המדינה", אמר הארי סומר, נשיא ומנכ"ל חברת נורוויג'ן קרוז ליין, "היעדר השייט בשנה שעברה פגע בקהילות האלה, שהפסידו כ -1.5 מיליארד דולר. החזרה שלנו מייצגת את המחויבות המתמשכת שלנו לאלסקה ולרווחת היעדים בהם אנו מבקרים. ההשקעה שלנו באייסי סטרייט פוינט מספקת לאורחינו מגוון רחב יותר של הזדמנויות לחוות ולהבין את היופי הטבעי והתרבותי של היעד ואנשיו ", באזור נטול כלי רכב, מספק הנמל החדש ומתקניו אזורי יער וחוף נוספים לרווחת המבקרים ואפשרויות נוספות לחקור את נפלאות הטבע של היעד.

עם פתיחת קו הרכבל המהיר החדש, לאורחים יש גישה נוחה לנמל הראשון של אייסי סטרייט פוינט, אתר Adventureanding ובו ממוקם מתקן הסלמון ההיסטורי משנת 1912 ואטרקציות מקומיות אחרות. לאחר שתושלם בנייתו מאוחר יותר הקיץ, רכבל פסגת ההר (Mountain Top Gondola) יוביל את האורחים לראש הר הונה בגובה של 1,600 רגל, שם ימתינו להם קילומטרים של שבילי טיול חדשים ונופים עוצרי נשימה.

הארי סומר על רקע נורוויג'ן אנקור בהפלגה המחודשת. צילום: יחהארי סומר על רקע נורוויג'ן אנקור בהפלגה המחודשת. צילום: יח

"מאז היווסדה של אייסי סטרייט פוינט, שאפנו לאזן בין הצרכים של קהילת ילידי אלסקה שלנו לבין אלו של תעשיית השייט ההולכת וגדלה באלסקה, ולכן התפתחות זו הייתה צעד טבעי עבורנו", אמר ראסל דיק, מנכ"ל תאגיד הונה טוטם "אנו אסירי תודה לנורוויג'ן קרוז ליין על האמונה בחזון שלנו ואנו מקווים שהמודל בר -קיימא שלנו יוביל את הדרך להרחבה חיובית של תעשיית מבקרי השייט באלסקה." עם 23,040 דונם של חוף פרטי ויער גשם לחקור, אייסי סטרייט פוינט מציעה לאורחים את ההזדמנות לחוות את אלסקה האותנטית. האי מציע גם את נקודת הצפייה בדובי החום הנגישה ביותר בדרום מזרח אלסקה, נקודת צפייה בלווייתנים, שייט קיאקים וקו האומגה הארוך בעולם. במרחק קילומטר אחד בלבד מקהילת ילידת הונה שבאלסקה, המטיילים יוכלו להינות גם מההזדמנות לטעום מהתרבות המקומית בעת ביקורם באייסי סטרייט פוינט ולהיחשף למסורות, ריקודים, סיפורי פולקלור ושיעורי בישול מקומיים. בהמשך השבוע תציין נורוויג'ן אנקור גם את ביקוריה בג'ונו וקצ'יקאן שבאלסקה, לפני שתחזור לסיאטל ותמשיך את בעונת ההפלגות לאלסקה עם הפלגות באורך שבוע, עד ה-16 באוקטובר 2021.

נורוויג'ן קרוז ליין חזרה לאחרונה לפעילות לאחר 500 יום של השהיית ההפלגות, עם הפלגה ראשונה ב-25 ביולי, 2021 על גבי ספינת נורוויג'ן ג'ייד לאיים היוונים. ב-15 באוגוסט 2021 נורוויג'ן ג'ם צפויה להיות הספינה הראשונה לחזור לפעילות מהטרמינל החדש בנמל מיאמי. במהלך אוקטובר, יוכלו לקוחות החברה ליהנות ממבחר הפלגות לאיים הקריביים ולאיי הבהאמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםNCLנורווג'יאן קרוז לייןהארי סומר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: