אא

שנה חדשה: התחלות חדשות

2017 כבר כאן, ורשתות בתי המלון וחברות התעופה הבינלאומיות משיקות מבחר בתי מלון וקווי תעופה חדשים. עשינו סדר עבורכם: מי פותח מה והיכן, והקווים החדשים של חברות התעופה

Shutterstock Shutterstock
שנה חדשה - התחלות חדשות. חודש ינואר הביא עימו הכרזות והשקות של מבחר בתי מלון בינלאומיים חדשים, וקווי תעופה חדשים.

ריכזנו את מיטב החדשות וההשקות של חברות התעופה ובתי המלון:

רשת מלונות ראדיסון בלו

הודיעה על השקת מלון חדש של הרשת בג'נבה - שוויץ. במלון החדש, שיושק בשנת 2021, 250 חדרים, ספא יוקרתי, מרכז ספורט מפואר ומסעדה שתפעל לאורך כל היום וברציפות.

רשת מלונות W

מקבוצת מלונות מריוט העולמית, תקים מלון חדש בבודפשט הונגריה. רשת היוקרה, המחזיקה נכון להיום למעלה מ-50 בתי מלון של מותג W, השיקה בהצלחה שורת מלונות יוקרה בסנט פטרסבורג, ברצלונה, לונדון ופריס. הנהלת הרשת דיווחה כי עד שנת 2020 תחזיק ב-75 מלונות של מותג W.

רשת מלונות ריץ קרלטון

פתחה לאחרונה מלון גולף יוקרתי חדש בסין, באי הינאן. המלון החדש הינו הראשון של רשת מלונות היוקרה הבינלאומית, הנפתח במתחם גולף. המלון, המכיל 175 חדרים, הוגדר כבר כ"גן עדן" לחובבי הגולף, שיוכלו למצוא במתחם היוקרתי כל הדרוש כדי לחוות חוויית גולף מרתקת, לצד מבחר אטרקציות יוקרתיות של רשת ריץ העולמית.

רשת מלונות היאט

תשיק לראשונה בתולדותיה מלון במתחם של אתר סקי. המלון החדש ייפתח באזור האלפים הצרפתיים בשנת 2018 ויהיו בו 71 חדרים. המלון החדש ייקרא: Hyatt Centric La Rosière.

ומה בתעופה?

חברת התעופה פינאייר משיקה שלושה קווים חדשים:

הלסינקי, פינלנד- מכסיקו, פורטו ואלארטאס, החל מחודש נובמבר 2017. הלסינקי, פינלנד- הודו, גואה החל מלוח הטיסות של חורף 2017. לונדון, בריטניה - פינלנד, ללפלנד, החל מחודש דצמבר 2017.

חברת התעופה קתאי פסיפיק

משיקה קו טיסה יומי ישיר בין ברצלונה להונג קונג החל מחודש יולי 2017.

חברת התעופה קטאר איירווייז

תפעיל 4 טיסות שבועיות בין דוחא שבקטאר ללאס וגאס ארה"ב החל מחודש ינואר 2018.

חברת התעופה טורקיש איירליינס

מפעילה קווי טיסות חדשים לקובה, ונצואלה וגינאה. חברת התעופה דלתא איירליינס הודעה על הסכם קוד שייר עם חברת התעופה אייר מכסיקו. שדה התעופה הבינלאומי בבודפשט, הונגריה, שובר שיאים ומדווח על שיא חדש בשנת 2016 עם 11.4 מיליון נוסעים שעברו בשדה ומהווים עליה של כ 19% לעומת השנה הקודמת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםלפלנדכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: