NY
LONDON
BEIJING

קמפיין חדש ל- 'רויאל קריביאן'

חברת סנורמה, יוצאת בקמפיין ארצי לחברת הקרוזים רויאל קריביאן. אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט ל'חופשה משפחתית' היא החופשה המועדפת"

Harmony of the Seas SM מבית רויאל קריביאן. צילום יח"צ

סנורמה, נציגת המכירות של 'רויאל קריביאן' בישראל יוצאת בקמפיין ארצי תחת הסלוגן: "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה".

מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות למותג, וחשיפת קהלים שטרם יצאו לחופשות שייט ועד כה יצאו לחופשה יבשתית. כמו כן, פנייה לציבור המפליגים שעומדת בפניו האפשרות לבחור במגוון חברות שייט ואינו מכיר את המוצר לעומקו.

אורי שנבל, מנכ"ל "סנורמה": "בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט ל'חופשה משפחתית' היא החופשה המועדפת, אנחנו גדלים בעיקר ב-4-5 שנים האחרונות בסדר גודל שבין 10 ל- 30 אחוז בשנה. השנה גדלנו מעל ל-15%".

צילום יח"צ