אא

Nobu: מלון גסטרונומי חדש מגיע לוורשה

בחודש אוגוסט השנה ייפתח הסניף הראשון של בית המלון ומסעדת Nobu בפולין. על הקונספט הגסטרונומי אמונים השף היפני מטסוהיסה נובו, השחקן ההוליוודי רוברט דה נירו ומפיק הסרטים מאיר טפר

מלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ מלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ
מלון גסטרונומי חדש ייפתח בחודש אוגוסט בוורשה, פולין. המלון שייך לרשת Nobu השייכת לשף היפני מטסוהיסה נובו, השחקן ההוליוודי רוברט דה נירו ומפיק הסרטים מאיר טפר. במלון Nobu Warsaw החדש יציע 117 חדרים מרשימים, מתחם ספא מפנק, בית קפה, בר ואולם אירועים בשטח של 438 מטרים מרובעים, בנוסף, ישנם גם חדרי פגישות אינטימיים באגף הקלאסי של בית המלון.
מלון נובו וורשהמלון נובו וורשה
גלריה במלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ מסעדת Nobu הראשונה נפתחה במנהטן בשנות התשעים, מאז נפתחו מעל ל-40 מסעדות נוספות ברחבי העולם. ב-2013 החליטו המייסדים לקחת את החוויה היוקרתית לשלב הבא, ופתחו את מלון Nobu הראשון בלאס וגאס, ומשם הדרך להיווסדות הרשת הייתה קצרה – עם עשרה סניפים ביעדים נחשקים כמו מיאמי, ברצלונה, מנילה ואיביזה. כבר ביוני הקרוב ניתן יהיה לפקוד את המסעדה ב-Nobu Warsaw וליהנות ממנות הדגל עליהן חתום מטסוהיסה.
מלון נובו וורשהמלון נובו וורשה
חדר במלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ הסניף החדש בוורשה ממוקם בבית דירות היסטורי שחודש ושופץ ברמה הגבוהה ביותר, בשילוב מבנה חדש לחלוטין, בעל חזית מזכוכית, אבן וצמחייה המקשטת את מרפסות המלון. עיצוב הפנים גם הוא משתלב בהרמוניה עם המבנים עצמם - החדרים בבית הדירות המחודש משלבים את מיטב מסורות האדריכלות והאמנות של ורשה, והאגף החדש מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי.
מלון נובו וורשהמלון נובו וורשה
מלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ
מלון נובו וורשהמלון נובו וורשה
חדר במלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ
מלון נובו וורשהמלון נובו וורשה
לובי מלון Nobu וורשה, פולין. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפולין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: