אא

NCL: נורוויג'ן BLISS החדשה תפליג לראשונה מסיאטל לאלסקה

האניה החדשה של ענקית הקרוזים בת ה- 20 קומות, שהושקה רק בשבוע שעבר, תארח מידי שבוע כ- 4000 אורחים אותם ישרתו 1716 אנשי צוות. מחירי ההפלגות לשייט בן 7 ימים יחל מ- 1,235 דולרים. נשיא ומנכ"ל NCL: "הגשמת חלום... קשה לנו לחכות עוד לרגע שהאורחים שלנו יוכלו לחוות את כל מה שיש לאונייה הזאת להציע"

 Bliss של NCL  צילום: NCL Bliss של NCL צילום: NCL
אוניית הקרוז החדשה, נורוויג'ן BLISS, של ענקית הקרוזים NCL שהושקה בשבוע שעבר בגרמניה, תחל את ההפלגות המסחריות שלה ב- 2 ביוני הקרוב מנמל סיאטל שבארה"ב לאלסקה. קרוז לאלסקה יהיה למשך 7 ימים ומחירי הקבינות באניה החדשה יעמדו על החלמ- 1,235 דולרים. בעונת החורף, 2019, תצא האנייה להפלגות מניו-יורק לפלורידה, לבהאמס ולאיים הקריביים. האניה, שמשקלה הכולל כ- 168,028 טון, היא באורך 1082 פוט, יש בה 20 קומות ו- 2043 חדרים, והיא יכולה להשיט 4,004 נוסעים בסך הכל. לרשותם של הנוסעים יהיו 1716 אנשי צוות. באניה החדשה 33 מסעדות ובארים המשרתים את כל הנוסעים כמעט בכל שעות היממה. חדר סיגארים, ספא, ופארק מים משוכלל. בין היתר, מוצגים בנורוויג'ן BLISS מיטב מחזות הזמר היישר מברודווי, הופעות קלאסיות אלמותיות והצגות זוכות פרסי הטוני.  
אוניית הפאר תחל את חגיגות השקתה בארה"ב ב-3 במאי, 2018, עם אירועים מיוחדים על הסיפון בעת עגינתה בניו-יורק, במיאמי ובלוס אנג'לס. הפלגות הבכורה של האונייה לאורך חופי ארה"ב יסתכמו עם הגעתה לנמל הבית שלה בסיאטל, ב-30 במאי, 2018, שם יערך טקס החניכה, לרגל יציאתה להפלגה המסחרית הראשונה שלה באלסקה, ב-2 ביוני, 2018. אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל NCL אמר: "כולנו ציפינו בקוצר רוח להגעתה של אוניית נורוויג'ן BLISS המפוארת. היום, אנו מציינים אבן דרך משמעותית נוספת עם הוספת האונייה הצעירה הזאת לצי האוניות המודרני שלנו. אנו מודים לשותפים שלנו בחברת Meyer Werft, לצוות התפעולי שלנו, להנהלת האונייה וכמובן לעובדים המסורים שלנו על העבודה המדהימה וההשקעה הרבה שלהם בהגשמת החלום בשם נורוויג'ן BLISS. קשה לנו לחכות עוד לרגע שהאורחים שלנו יוכלו לחוות את כל מה שיש לאונייה הזאת להציע". צילום: נורוויג'ן קרוז ליין, André Lenthe

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: