אא

רוצים לראות את מסי ורונאלדו מקרוב?

טיק טיק יוצאת עם חבילה מיוחדת לקלאסיקו, שיתקיים ב-23 בדצמבר, בו תארח ריאל מדריד את ברצלונה

המפגש בין ענקיות הכדורגל הספרדי יתקיים באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו במדריד. צילום: 123rf| המפגש בין ענקיות הכדורגל הספרדי יתקיים באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו במדריד. צילום: 123rf|
הקלאסיקו הגדול, שכולם מחכים לו, יתקיים בעוד שלושה שבועות, ב-23 בדצמבר בשעה 13:00 בצהריים, בסנטיאגו ברנבאו בעל 81,000 המקומות, ועדיין אפשר לטוס לראות את הכוכבים הגדולים מקרוב. במשחק, בו ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו תארח את ברצלונה וליאו מסי, ריאל מדריד תהיה חייבת לנצח כדי לצמצם את הפער מול ברצלונה, המוליכה את הליגה הספרדית. רוצים לקחת חלק בקלאסיקו הקרוב? חברת ''טיק טיק חבילות ספורט והופעות'' מציעה לכם הזדמנות ליהנות מחבילה למשחק המרתק בין הקבוצות עתירות הכוכבים וההיסטוריה.

חבילה לקלאסיקו במדריד - מחיר מיוחד לגולשי מדור פס-ספורט - €1,450 במקום €1,549 לפרטים נוספים אודות החבילה ולהזמנות - לחצו כאן

 
הגראן ויה נחשב לרחוב מסחר יוקרתי במרכז מדריד. צילום: 123rfהגראן ויה נחשב לרחוב מסחר יוקרתי במרכז מדריד. צילום: 123rf
הגראן ויה היוקרתי במרכז מדריד. צילום: 123rf
חבילת טיק טיק לקלאסיקו כוללת : טיסה ישירות למדריד 21-24/12 עם חברת אייר אירופה. שעות טיסה: 09:00 הלוך - הגעה ב-13:00 14:00 חזור – הגעה ב-19:00 מלון REGENTE ברמת 3 כוכבים מרכזי (על הגראן ויה) כולל ארוחת בוקר. הגראן ויה נחשב לרחוב מסחר יוקרתי במרכז מדריד, אחד ממוקדי הקניות המרכזיים של העיר. בנוסף לכך, הרחוב התפרסם גם בשל האדריכלות המרשימה של חלק גדול מהבניינים השוכנים בו. כרטיסים למשחק טבעת 1 - 2 מאחורי השער בחלק הסגול בתרשים (לבחירת הלקוח)    

וכאשר הגעתם למדריד וגם אם המשכתם לברצלונה אחרי כן, קבלו את המלצות פספורטניוז לשווקי האוכל המומלצים בבירת ספרד ובברצלונה, וגם את הקניות הכי שוות במדריד וברצלונה כי כדורגל הוא אולי הסיבה הרשמית שבגללה הגעתם לברצלונה או מדריד, אבל הקניות בערים האלה הן בגדר ספורט חובה. לגזור ולשמור !

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםפס-ספורט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: