אא

QANTAS: טרקלין מחלקה ראשונה חדש

חברת התעופה פתחה את טרקלין מחלקה הראשונה הרביעי שלה, בשדה התעופה הבינלאומי בסינגפור. מנכ"ל קוואנטס: "מאז החזרתו של מטוס ה-A380 בקו לסינגפור אנו עדים לגידול ממשי בנוסעי מחלקות הפרימיום שלנו"

טרקלין מחלקה ראשונה טרקלין מחלקה ראשונה
חברת התעופה האוסטרלית QANTAS חנכה רישמית את טרקלין נוסעי ה-FIRST CLASS בשדה התעופה הבינלאומי של סינגפור – CHANGI AIRPORT. הטרקלין שמוקם לצידו של טרקלין אנשי העסקים של QANTAS יכיל כ-240 מקומות, וישרת את נוסעי המחלקה הראשונה ונוסעים מתמידים בסטטוס גבוה. הטרקלין החדש תוכנן ע"י המעצב האוסטרלי David Caon, שבחר להשתמש בקוים ומוטיבים סינגפוריים הן ברמת הריהוט, המזון והמשקאות.

מנכ"ל QANTAS, מר Alen Joys אמר: "פתיחת הטרקלין החדש משקפת את השקעת החברה בנוסעי QANTAS באיזור. מאז החזרתו של מטוס ה-A380 בקו לסינגפור אנו עדים לגידול ממשי בנוסעי מחלקות הפרימיום שלנו, הנהנים מהארוח בטרקלינים. זהו טרקלין "מחלקה ראשונה" הרביעי של QANTAS, ובכל פעם מחדש אנו בודקים את הצרכים הייחודיים של נוסעינו, כדי לספק את מבוקשם בעת השהייה בטרקלין." השף Neill Perry, דאג להרכיב תפריט מזון ומשקאות עשיר ויחודי, המתכתב עם  תרבות הקולינאריה הסינגפורית, ובאופן שיתאים לנוסעים בעת השהייה בטרקלין בין הטיסות.   טרקלין מחלקה ראשונה, קוואנטס. צילום: יח"צ קוואנטס   התפריט כולל מנות 'אה לה קארט', שמפניה, קוקטיילים מיוחדים, יינות ובירות אוסטרליות ובר קפה איכותי. בנוסף יוגשו בטרקלין גם משקאות בריאות ללא אלכוהול. בטרקלין הושם דגש על תאורה מיוחדת שאמורה להרגיע את הנוסעים השוהים בו, ולהפחית את תחושת הבדלי הזמנים מהם סובל הגוף בעת הטיסות הארוכות, ואף מקלחות מאובזרות ומפנקות לנוחות הנוסעים. הטרקלין אף מספק את הצרכים של הלקוח העיסקי, וניתן למצוא בו עמדות עבודה אישיות, חיבורי WIFI למחשבים, מדפסות, חיבורי USB, מסכי מחשב וטלויזיה.   טרקלין מחלקה ראשונה, קוואנטס. צילום: יח"צ קוואנטס  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסינגפורקוואנטס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: