אא

רפי בארי נבחר לוועדת הייעוץ של ארגון סיטונאי התיירות האמריקאים

סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן נבחר מתוך כ-70 מועמדים ויהיה הישראלי הראשון והיחיד שיכהן בוועדת הייעוץ של ארגון הגג של סיטונאי התיירות האמריקאים

רפי בארי. צילום סיוון פרג| רפי בארי. צילום סיוון פרג|

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן נבחר לשמש בוועדת הייעוץ המרכזית של USTOA )United States Tour Operators Assoc) ארגון הגג של סיטונאי התיירות האמריקאים

בארי נבחר מתוך כ-70 מועמדים ויהיה הישראלי הראשון והיחיד שיכהן בוועדת הייעוץ של הארגון ה-ASSOCIATE MEMBER ADVISORY COMMITTEE.

בארי סיפר על הבחירה: "אני מאוד גאה על שארגון כל כך מכובד בחר בי לכהן בוועדת הייעוץ המרכזית שלו. אני אעשה כל שביכולתי לקדם את האינטרסים של מדינת ישראל כיעד תיירותי ושל דן כרשת מלונות ישראלית."

תחילת הקשר עם הארגון הייתה ב-2013 כאשר ביוזמתו של רפי בארי ובשיתוף עם משרד התיירות וחברת אל על, מלונות דן אירחה את הנהלת הארגון למושב האביב שלהם בישראל וכ-45 מראשי הארגון הגיעו לביקור בן חמישה ימים. מרשת מלונות דן נמסר כי, היום, יותר ממחצית הסיטונאים האמריקאים מציעים ללקוחותיהם תכניות סיור הכוללות את ישראל. בין התוכניות יש מסלולי יוקרה, צליינות, תוכניות לקבוצות ובודדים וסיורי הרפתקאות כמו סיורי מדבר, אופניים, סיורים לנוער קבוצות לימודיות ואפילו סיורי הומו-לסביים.

ה- United States Tour Operators Association הינו ארגון הגג של סיטונאי התיירות האמריקאים. הארגון הוקם בשנת 1972 על ידי קבוצה קטנה של מפעילי תיירות בקליפורניה. בשנת 1975 הפך ה- USTOA לארגון לאומי כשהמטה שלו יושב בניו יורק.

מטרת ועדת ADVISORY BOARD בה יהיה בארי חבר, הוא להדק עוד יותר את הקשרים של הסיטונאים הללו עם החברים החיצוניים כמו משרדי תיירות לאומיים, מרכזי כינוסים, חברות תעופה , בתי מלון וסיטונאים מכל העולם. בארגון שמונה למעלה מ-200 סיטונאים מצפון אמריקה, חברים היום רק 12 חברות וארגונים ישראליים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: