כל מה שקורה בתיירות ובתעופה

שיא בתערוכת התיירות של 'ניו יורק טיימס': 32,000 מבקרים

600 חברות מ-176 מדינות הציגו בתערוכה, ולצד נותנת החסות הראשית לתערוכה חברת התעופה טורקיש איירליינס, משרד התיירות של ישראל נתן חסות לביתן 'טעמי העולם'

צילום ניו יורק טיימס

תערוכת התיירות השנתית של קבוצת המדיה, ה'ניו יורק טיימס', הנחשבת לתערוכת התיירות הגדולה והחשובה באמריקה הצפונית, התקיימה ב-26-28 בינואר, זו השנה ה-15 ברציפות, ורשמה שיאים של מציגים ומשתתפים: 600 חברות מציגות מ-176 מדינות ויותר מ-32,000 אנשי תיירות מרחבי העולם הגיעו לתערוכה.

מגי קיסליק, סגנית נשיא ומנכ"לית ה'ניו יורק טיימס', ציינה: "מדי שנה יותר ויותר אנשי מקצוע וחובבי תיירות מגיעים לתערוכה שלנו, והם סומכים על כך שהתערוכה תספק להם הצעות יוצאות דופן ותסייע להם לתכנן את הנסיעות שלהם ברחבי העולם".

היום הראשון של התערוכה הוקדש באופן בלעדי לאנשי המקצוע ולנציגי התקשורת, והתקיימו בו 20 פאנלים במגוון נושאים: מוצרי תיירות עדכניים, שירותים, יעדים ומגמות בתעשייה, ואילו בימים הבאים התערוכה הייתה פתוחה גם לקהל הרחב.

לראשונה הוקם בתערוכה ביתנים מיוחדים: ביתן שהוקדש כולו לנציגי קהילת הלהט"ב ולתיירות הגאה, ביתן 'טעמי העולם', שהוקדש לתיירות הקולינרית ברחבי העולם, כולל הדגמות וטעימות מגוונות, וביתן המשפחה, שהתמקד בתיירות המשפחתית על כל ענפיה והציג מגוון פעילויות אומנות ויצירה לכל הגילאים.

חברת התעופה טורקיש איירליינס הייתה נותנת החסות הראשית של התערוכה. 'חסות הזהב' לתערוכה הוענקה ע"י לשכת התיירות של דרום אפריקה, ובין נותני 'חסות הכסף' ניתן לציין את: MSC, לשכת התיירות הטורקית ולשכת התיירות של פלורידה.

לצד מגוון נותני חסות של חברות וארגוני תיירות שונים, אמריקנים ברובם, משרד התיירות של ישראל העניק חסות לביתן 'טעמי העולם', ולשכת התיירות של יוון נתנה חסות לתיקי התערוכה.