אא

בכירי הממשל ההודי יגיעו בטיסת הבכורה של אייר אינדיה לישראל

חברת התעופה ההודית תחנוך את קו הטיסות מדלהי לנתב"ג שיחלוף מעל שטחה של ערב הסעודית ביום בחמישי הקרוב. יותר מ-50% מהמקומות בטיסה כבר נמכרו. שר התיירות ביטל את יציאתו להודו

חברת התעופה אייר אינדיה, תחל ביום חמישי הקרוב ה- 22.3 את טיסותיה לישראל, מעל נתיב הטיסה המקוצר שכולל לראשונה את שטח ערב הסעודית. החברה ההודית היא חברת התעופה הראשונה שמקבלת אישור להגיע לישראל דרך הנתיב של ערב הסעודית. על מטוס החברה שינחת בשעה 22:00 בנתב"ג צפויים להיות אנשי ממשל בכירים וכן בעלי תפקידים בכירים באייר אינדיה, בראשות יו"ר החברה, והמנכ"ל שיגיעו לישראל למספר ימים לרגל השקת טיסת הבכורה.

הטיסה הראשונה מנתב"ג לדלהי, צפויה להמריא מנתב"ג בשעה 23:00, כאשר יותר מ- 50% מהמקומות בטיסה כבר נמכרו. במטוס הדרימליינר של החברה יש כ- 256 מקומות, ול'פספורטניוז' נודע כי ההודים מכרו כבר מעל 140 מקומות.

שר התיירות יריב לוין, שהיה אמור לצאת להודו להשתתף שם בחגיגות של הטיסה הראשונה וכן להגיע לישראל בטיסת הבכורה ביטל את היציאה שלו להודו. בסוף השבוע אישרו מבחינה ביטחונית את שדה התעופה בדלהי מבחינת הטיסות לישראל. ההודים הביעו שביעות רצון כבר מקצב מכירת הכרטיסים, למרות שלא יצאו עדיין בקמפיין פרסומי בהודו וישראל. החברה תפעיל 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי. הצוות של חברת התעופה ישן באחד ממלונות של רשת פתאל בת"א, לאחר שהסכם בין החברה לרשת המלונות נחתם לא מכבר.   כתבות קודמות בנושא: פתחו יומנים: קו ת"א-ניו דלהי ייפתח ב-22 למרץ אל על בדרך להגשת בג"צ בעקבות אישור טיסות אייר אינדיה מעל ערב הסעודית "נתיב הטיסה של אייר אינדיה מהווה יתרון משמעותי לחברת התעופה הזרה" שדה התעופה בדלהי צפוי לקבל אישור להפעלת טיסות לישראל יו"ר ההסתדרות: לעצור התחרות הבלתי הוגנת כלפי חברות התעופה הישראליות בדרך לישראל: אייר אנדיה עשויה להפעיל קו טיסות לת״א בחודש מרץ "ההחלטה לטוס לישראל התקבלה. השאלה היא כמה מהר זה יקרה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: