אא

הסם הלבן הכי חוקי שיש

אם מתנגן לכם בראש פסקול שליו של הרים מכוסים לבן – לא הפעם. הפנינג סיום העונה של חברת סקידיל, הרעיד את הרי הדולומיטים באיטליה: מסיבות עם די.ג'יי ואומנים מהשורה הראשונה: סקאזי, עברי לידר, ברי סחרוף, נצ'י נצ' ואינפקטד משרום. בומבה ב"סלה רונדה"

|| ||
חובבי הספורט הלבן חיים מעונה לעונה, כמו שחובבי כדורגל חיים משבת לשבת. כשנגמר החורף, הם סופרים את הימים עד החורף הבא. וכשמסתיימת עונת הסקי, ואין ברירה אלא לחכות לשנה הבאה, זו סיבה למסיבה שתסגור את העונה כמו שצריך. חברת סקידיל המתמחה בחופשות לבנות, לקחה את עניין חגיגות הסיום ברצינות, וארגנה שבוע פרידה שכל כולו חגיגת סקי אחת גדולה: מסיבות ריקודים והופעות של אומנים ישראלים מובילים, שהוטסו מישראל במיוחד לאירוע. השנה, נבחר אתר הסקי "סלה רונדה" שבהרי הדולומיטים באיטליה, לארח את "ההפנינג" ההמוני שהפך כבר למסורת לציון סיומה של עוד עונת סקי מוצלחת תחת ניהולו של המנכ"ל, רונן כ"ץ, המלווה מקרוב את השבוע המושקע והמאורגן. יחד איתו הגיעו עוד אלפים שטסו במיוחד מישראל לאירועי הפרידה מהסם הלבן הכי חוקי שיש. אם חלמתם על חופשת סקי כדי לנוח או להשיג קצת שקט – תשכחו מזה. נכון שבסרטים (או בדמיון)  לשלג ולהרים מכוסים לבן, יש פסקול שליו ושקט. לא הפעם. סדר היום ברור ומובנה מראש. קמים הישר לארוחת בוקר עשירה שתספק אנרגיה לכל שעות היום, אחריה יוצאים לגלוש עד ארוחת הצהרים, שמיד בסיומה, שלא לומר גם תוך כדי, כבר מתחילה החגיגה בבר הכי גבוה -  DES ALPES בראש ההר Col Rodella שנישא מעל העיירה קמפיטלו, המארחת את מסיבות הסקי, אל מול הנוף הררי מושלג ועוצר נשימה. צילום: מיכאל אברהם סקידיל דאגה להביא לאתר תקליטנים מהמוכרים ביותר בתחומם, כאלה שלא יתנו גם לגולש המותש ביותר לנוח לרגע. הרכבל והגונדולה הענקית הורידו עוד ועוד גולשים שהצטרפו למסיבת ריקודים, כן כן בחליפות סקי, שהן לגמרי אמירה אופנתית, עם כובעי צמר על הראש, משקה ביד וחיוך על הפנים. הייתם מצפים שאולי עכשיו הם יתפנו לעכל את ארוחת הצהריים, אבל למי יש זמן, כשמיד אחרי מסיבת הצהריים מתחילה מסיבת האפרה-סקי המסורתית. שגם בה, איזו הפתעה, דלית רצ'סטר, איתי גלו או תומר מייזנר מרקידים את הגולשים, הברמנים מגישים כוסות יין חם או בירה בקצב אינסופי, ושוב הרגליים שגלשו כל היום, ממשיכות לנוע, הפעם לצלילי הטרקים שמנוגנים בווליום אדיר. המסיבות הללו נמשכות עד ארוחת הערב, שכיאה לתרבות האירופית מוגשת לא מאוד מאוחר. במונחים ישראלים זה אפילו שעות בין ערביים, אבל הנופשים חייבים "לתדלק", אחרי שעות של גלישה, ריקודים ומזג אוויר קר שעושה חשק לפחמימות. ארוחת הערב רחוקה מלציין את סופו של היום. להיפך. היא רק האות להתמלא באנרגיה זמינה כדי להמשיך בחגיגות. מנוחה אין כידוע לרשעים, וגם לא לנופשים של סקידיל. מהמלונות השונים שנמצאים יחסית בסמוך זה לזה, יוצאים שאטלים, הסעות מיוחדות, למועדון ההופעות החיות,GRAN TOBIA   . הערב מתחיל כמקובל בדי ג'יי שעולה לתקלט, ומוסיקה שלא נותנת לרגליים מנוח, ולקראת  חצות, עולים להופיע אומנים ישראלים מהשורה הראשונה. עברי לידר בערב הפותח, ברי סחרוף , נצ'י נצ', ואינפקטד משרום שסוגרים שבוע של הופעות ליליות משובחות. אלכוהול ,מוסיקה טובה ויפים-יפות שבאו לבלות ולגלוש, זה שילוב מנצח.  עכשיו השאלה מי מסוגל לקום למחרת בבוקר לעוד יום של גלישה ומסיבות? מסתבר שכולם.
המוניטין של אירועי סוף העונה של החברה, כבר עשו להם כנפיים וכל מי שנוסע יודע בדיוק למה הוא בא. לאף אחד אין כוונה להחמיץ שום דבר מנשף הסיום של עונת הסקי. וכך גם למחרת. כרוניקה של גלישה, ארוחה, מסיבה, שוב מסיבה, שוב ארוחה ונו, כבר הבנתם לבד. אני למשל חשבתי לתומי, שאחרי יום שלם של גלישה וריקודים, ובמיוחד אחרי ארוחת צהריים עשירה בפחמימות וחלבונים, כמו מרק גולש או ספגטי בולונז, גם האנרגטיים ביותר ישמחו לאיזה שלאפ-שטונדה או סתם מנוחה קלה לפני שממשיכים את היום. אז חשבתי. לי נראה גם נראה ממש הגיוני לשבת אחר הצהריים עם כוס שוקו חם וספר טוב ולהירגע קצת במרפסת המלון שמשקיפה על הנוף המושלג. ההיגיון, כך גיליתי, לא עלה על הטיסה לאיטליה.כי גם אם מדובר ברעיון מצוין לכל הדעות, כשאת חלל האוויר ממלאים קולות המסיבה והבסים רועמים הישר מראש ההר, גם לכם יהיה קשה להמשיך לשבת בחדר, בשקט, כאילו שהמסיבה הכי טובה ביבשת ,לא מתרחשת בסך הכל אלפיים מטר מעליכם. אחד המאפיינים של סלה רונדה הוא מזג האוויר ההפכפך. גם אם דני רופ המקומי הבטיח שמש מלאה, זה לא תמיד מתגשם. מזג האוויר בפועל מכה את התחזיות, ודווקא בשבוע הסיום, הוא לא האיר פנים לחוגגים בכל רגע נתון. השמש שהציצה בבוקר מיהרה לפנות מקום לשלג כבד שירד במשך שעות ללא הפסקה. אבל, ניחשתם לבד, גם זה לא עצר את החגיגות. להיפך. הן הפכו ליותר ויותר סוערות, תרתי משמע. אמנם ההופעה של סקאזי נדחתה למחרת היום, בתקווה שהמזג יתבהר (זה לא קרה) אבל גם תחת שלג עיקש, מינוס כמה וכמה מעלות וראות אפסית, הגולשים לא נתנו לשום דבר לקלקל להם את המסיבה וכולם יצאו מהבר המוגן למרפסת הקפואה והמושלגת והביטוי: "מסיבת ריקודים סוערת", קיבל משמעות חדשה ושמחה במיוחד.  
  בכל זאת בנשף ללא הפסקה, הנופשים לא ויתרו על הפוגה קצרה לטובת הספא. כמעט בכל המלונות יש מרכז ספא ברמה כזו או אחרת, שבו ג'קוזי לוהט וסאונה מהבילה. פינוק מושלם לגוף הדואב ולקור שבחוץ. זו היתה אולי השעה הכי רגועה של היום. אבל אל תטעו. מדובר בסך הכל בהטענה קצרה לטובת האירוע הבא. גם חובבי הדאנס הכי גדולים והמכורים לספורט הלבן, יתקשו להגיד לא לטבילה בג'קוזי לוהט מול הרים עוטי לבן, כוס יין חם וטוב וגם הזדמנות להעלות איזו תמונת סלפי, כי אחרת איך ידעו בבית כמה כיף לנו. אחרי שבוע אינטנסיבי של חגיגות ולילות לבנים , הגיע הזמן להיפרד. תחושת מיצוי לא הייתה שם, נשאר רק טעם של עוד והבטחה להיפגש גם בשנה הבאה. צילום: מיכאל אברהם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: