אא

Sky Express היוונית מרחיבה את תוכנית טיסות הקיץ ל-15 יעדים חדשים

חברת התעופה היוונית הצעירה, שהמטה המרכזי שלה באי כרתים, מתפרסת על מגוון יעדים באירופה ויעדי פנים ביוון ומרחיבה את הסכמי שיתוף הפעולה הבינלאומיים, כולל עם אל על

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
11 מדינות, 20 ערים אירופיות ורשת פנים גדולה ביותר בתוכנית טיסות הקיץ של חברת התעופה היוונית הצעירה, 'סקיי אקספרס'. יעדים חדשים מתווספים לרשת הקיימת של החברה הכוללת זה מכבר את לונדון, פריס, רומא, בריסל ולרנקה. בין היעדים החדשים של החברה בקיץ הקרוב: אמסטרדם - הולנד, ליסבון - פורטוגל, ליון, ליל, מרסיי ונאנט בצרפת, קופנהגן ובילונד בדנמרק, ורשה והערים גדנסק, פוזנן, ז'שוב וורוצלב בפולין, טאלין באסטוניה וטימישוארה ברומניה. 'סקיי אקספרס' מקיימת הסכמי שיתוף פעולה עם חברות תעופה בינלאומיות, וביניהן: אייר פראנס, קטאר איירווייס, אמריקן איירליינס, איזיג'ט, וגם, כפי שפרסמנו, עם אל על. כך, נוסעים מאירופה, אמריקה והמזרח התיכון יכולים לטוס לאתונה ולהמשיך לכל אחד מ-34 היעדים היווניים, אליהם טסה 'סקיי אקספרס'.

עם קווים ישירים מ-7 מדינות, 17 ערים זרות ו-6 ערים מקומיות, החברה מחזקת משמעותית את מעמדה הבינלאומי של כרתים, כשיותר ממיליון נוסעים צפויים לנחות בשדות התעופה של הרקליון, חאניה וסיטיה ,עפ"י התכנון של החברה לקיץ הקרוב. משדות התעופה של שתי הערים הגדולות, הרקליון וחאניה, יפעלו גם קווים לחמישה יעדים פנימיים: אתונה, רודוס, סלוניקי, וולוס וקרפאטוס. סטברוס ארנאוטאקיס, המושל האזורי של כרתים, הצהיר: "סקיי אקספרס באמצעות רשת הטיסות המורחבת המקשרת את כרתים עם שדות תעופה מרכזיים בחו"ל וכן עם שדות תעופה בארץ, תורמת באופן מכריע למאמץ המשותף. במהלך עונת התיירות של השנה אזור כרתים וסקיי אקספרס יאחדו כוחות כדי לקדם את כרתים הן ביוון והן בחו"ל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכרתיםאתונהסלוניקי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: