אא

משהו טוב קורה בממלכת דנמרק

שום מילה על המלט - קופנהגן, עיר למביני עניין. כמה ימים בעיר הבירה של דנמרק יכולים לסדר לכם יופי של תחליף לואבן. השיטוט מרגיע, הרחובות מלאים באנשים יפים ולא מתנשאים ואם נוסיף לכך את הדירוג של האו"ם מלפני שנתיים, על כך שקופנהגן היא העיר המאושרת ביותר בעולם, יש אפילו קמצוץ של סיכוי שתחזרו משם מאושרים. אחלה דיל, לא?

רגועה- קופנהגן. צילום: 123rf רגועה- קופנהגן. צילום: 123rf

דנמרק? מי נוסע לדנמרק? שאלתי חברים שרכשו לשם כרטיס טיסה בקיץ האחרון. והם הביטו עלי בפליאה. "את לא יודעת שהסדרות הדניות הן הכי נחשבות עכשיו ורק מלראות את הנופים שם הנשימה שלנו נעצרה וקנינו כרטיס טיסה". אז זהו. שלא ידעתי. כי זמן לראות סדרות אין לי. אבל אחרי הזלת ריר אל מול התמונות שהם שלחו לי בווטס אפ  הבנתי שאין מנוס. לשם אהיה חייבת להגיע. אם הזמן שלכם לחוץ כמו שלי, כמה ימים בקופנהגן, עיר הבירה, יכולים לסדר לכם יופי של תחליף לואבן. השיטוט מרגיע, הרחובות מלאים באנשים יפים ולא מתנשאים ואם נוסיף לכך את הדירוג של האו"ם מלפני שנתיים, על כך שקופנהגן היא העיר המאושרת ביותר בעולם, יש אפילו קמצוץ של סיכוי שתחזרו משם מאושרים. אחלה דיל, לא? ועכשיו לת'כלס: מה עושים בקופנהגן?

עושים סיבוב בקאנאל

לא מזמן חברה שיתפה אותי בטריק שלה לערים חדשות בעולם: סיבוב באוטובוס תיירים, שגם מכיר לה את העיר בצורה טובה וגם עוזר לה להבין באיזה מקומות שווה לה לבקר ועל מה היא יכולה בשקט לסמן וי ולוותר. התחליף של קופנהגן לאוטובוס התיירים: CANAL TOUR, סיורי סירות מודרכים שעוברים בכמה נקודות מרכזיות ומאפשרים לכם לרדת ולעלות ככל שתחפצו.

מבקרים ב-DMC

או בתרגום חופשי " דיזיין מוזיאון קופנהגן", מוזיאון העיצוב הסופר אסתטי של קופנהגן, שיעשה לכם חשק לעצב את הבית מחדש ולהעמיס כמה פריטים מוקפדים (יש להם טעם שחבל על הזמן) במזוודה.

Designmuseum Danmark, Bredgade 68 / 1260 København K

מנשנשים בשוק האוכל פפירון

בנמל של העיר, איפה שתוכלו למצוא גם לא מעט חנויות עיצוב (וגם את מסעדת נומה האגדית) ממוקם PAPIROEN, האנגר גדול וצבעוני שבו אפשר לדגום מאכלים מקומיים לצד בין לאומיים ולהנות מאווירה מגניבה, במיוחד כשיש שמש ואפשר לשבת בחוץ.

PAPIROEN, Hal 7 & 8 Papirøen, Trangravsvej 14, 7/8, 1436 København K

אוכלים קרמבו

נכון שחשבתם שהחותמת על הקרמבו ישראלית? אז זהו שלא. מסתבר שמי שהמציא אותו הם הדנים שבזכות מזג האוויר הנוח נהנים מהמאכל האהוב כל השנה. יודעי דבר אומרים שהמקום הטוב ביותר לדגום את הענן השחור לבן הוא בלומסברג (BLOMSTERBERG'S) הממוקמת ליד כיכר Kongens Nytrov .

BLOMSTERBERG'S, Gronnegade 43, 1107 Copenhagen

קונים משהו ב-STORM

לדנים יש טעם טוב ובחנות הזו תבינו בדיוק למה. אוסף הפריטים שם הוא לגמרי למביני עניין וכולל בין השאר סניקרס ייחודיים של אדידס, משקפי שמש של סלין, נרות של דפיוטיק ותיקים של מנסור גבריאל. תעשו לעצמכם טובה ותקנו לפחות משהו אחד. ככה, בשביל הנשמה.

STORM, Store Regnegade 1, 1110 Copenhagen, Denmark

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: