אא

תנועת מכבי העולמית תסייע ל-7,000 לקוחות איסתא בד' אמריקה

איסתא העבירה את שמותיהם של כ-7,000 מלקוחותיה התקועים במדינות שונות בדרום אמריקה למכבי תנועה עולמית והמכביה ללא פתרונות לינה והסעדה, שהחלו לפעול למענם בברזיל, ארגנטינה, פרו, מקסיקו, קולומביה, אורוגוואי, צ'ילה וונצואלה

חוף קופקבנה, ריו, ברזיל. צילום: Shutterstock חוף קופקבנה, ריו, ברזיל. צילום: Shutterstock

כ-7,000 לקוחות איסתא שפנו למוקד חירום שהקימה איסתא ומילאו טופס לאחר שנתקעו במדינות שונות בדרום אמריקה ללא פתרונות לינה והסעדה, צפויים לקבל עזרה מ-מכבי תנועה עולמית והמכביה.

במכתב ששלח אמיר פלד, יו"ר התנועה, לראשי מכבי בקהילות היהודיות השונות, הוא מבקש מהם לסייע באירוח הישראלים בבתי הקהילה ובמוסדות מכבי השונים תוך ריכוז המטיילים הישראלים תחת קורת גג אחת ומתן חבילת סיוע נדרשת לאזרחים זרים הנמצאים במדינה בתקופת משבר עולמי. עוד נמסר כי כשעתיים מרגע שליחת המכתב לראשי מכבי במדינות דרום אמריקה התקבלו תשובות חיוביות ממדינות: ברזיל, ארגנטינה, פרו, מקסיקו, קולומביה, אורוגוואי, צ'ילה וונצואלה אשר העמידו לטובת המבצע אנשי קשר המוכנים לקלוט את בקשות הסיוע ויפעלו במידית על מנת למצוא פתרונות. במקביל, מכבי תנועה עולמית העבירה את כל חניכי תכניות אמריקה הלטינית הנמצאים בישראל למלון כפר המכביה אשר העמיד את כל התנאים על מנת להקל על שהות החניכים בישראל. אמיר פלד, יו"ר מכבי תנועה עולמית: "זאת העת שכולנו מתבקשים לסייע האחד לרעהו על פי הערך היהודי החשוב 'כל ישראל ערבים זה לזה'. אני גאה על הסיוע המידי שקיבלנו מכלל ארגוני מכבי במדינות דרום אמריקה ברגע שביקשנו את עזרתם לטובת המטיילים הישראלים. אני תקווה כי המשבר החמור יחלוף במהרה ונחזור להתעסק בחיזוק הקשר עם יהדות התפוצות ובארגון המכביה ב-2021". אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל: "איסתא בשיתוף פעולה עם מכבי תנועה עולמית תפעל לסייע לאלפי לקוחות החברה בדרום אמריקה בפתרונות לינה ובכל סיוע נדרש עד אשר ישובו ארצה. ניתן להיכנס לאתר איסתא, מלאו את הטופס באנגלית, ואנו נדאג לחבר אתכם לנציג מכבי המקומי שיסייע במציאת פתרונות עבורכם. https://www.issta.co.il/southamericahosting".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותאיסתאנגיף הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: