אא

Swiss חשפה את מחלקת ה-Premium Economy החדשה שלה

החברה חשפה את המחלקה שתפעל בטיסות ארוכות טווח החל מהרבעון האחרון של השנה. חוויית טיסה נוחה ומשופרת, מושבים מתקדמים, פרטיות וקולינריה משובחת. מה עוד תכלול המחלקה?

מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של סוויס. צילום: יח״צ מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של סוויס. צילום: יח״צ
SWISS חשפה היום (שני) את מחלקת Premium Economy החדשה שלה בטיסות ארוכות טווח, כמוצר משלים למחלקות הקיימות בה כיום: תיירים, עסקים וראשונה, החל מהרבעון האחרון של השנה. המחלקה החדשה תשולב בהדרגה בכל 12 מטוסי הבואינג B777-300ER ארוכי הטווח, אליהם ניתן להזמין מושב החל מהיום. התקנת המחלקה החדשה במטוסי הבואינג תסתיים עם תחילת לוח טיסות הקיץ של שנת 2022 ובכך תהווה השלמה למחלקות התיירים, העסקים והראשונה שהיו קיימות עד כה ופועלות לצדה. "אנו שמחים שבהשקת מחלקת Premium Economy החדשה שלנו, אנו עונים לדרישה ההולכת וגוברת של לקוחותינו ליותר פרטיות, נוחות ואינדיבידואליות", אומר מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, עופר קיש. "בזכות הצגת המחלקה החדשה אנו ממצבים את עצמנו במקום גבוה במיוחד בענף הנסיעות והתיירות, ההולך וגדל. עתה, יכול הנוסע לבחור במגוון חוויות ומחירים על פי צרכיו המשתנים - בין אם העדפתו היא לטוס בצורה חסכונית במחלקת תיירים, להתפנק עם יותר שירות ונוחות במחלקתPremium Economy או לטוס בנסיעת יוקרה במחלקת העסקים”. בכל מטוס מסוג בואינג B777-300ER של SWISS יותקנו 24 מושבי מחלקת Premium Economy מתקדמים מהדור האחרון, של יצרנית המושבים ZIM. המושב מעניק נוחות מפנקת לצד מעבר קל ופשוט בין מצבי ישיבה שונים. בנוסף, משולבת בו מעטפת ייחודית המבטיחה את מרב הפרטיות, באופן מלא.
מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של סוויסמחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של סוויס
מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של סוויס. צילום: יח״צ לצד זאת, המושבים החדשים רחבים יותר מאלו שבמחלקת התיירים, ורוחבם עומד על 48-46 ס"מ (לעומת 43.4 ס"מ במחלקת התיירים) וגובהם מגיע כעת ל-99 ס"מ (לעומת 78.7 ס"מ). ממדים אלו תורמים למרווח הרגליים, שמשתפר משמעותית. הנוסעים יהנו גם מאוזניות איכותיות המצטיינות בהפחתת רעשים, אל מול צג מערכת הסטרימינג של 15.6 אינץ' וערכת נוחות קטנה עם אביזרים המתאימים לנסיעות על מנת להבטיח שהייה נינוחה במהלך הטיסה. הם יכללו גם מערכות תאורה מתקדמות ואפשרות להטענת מכשירים אלקטרוניים באמצעות שקע USB-A מובנה. בתחום הקולנרי, נוסעי המחלקה יהנו ממשקאות וארוחות משובחות, מבית היוצר של המותג SWISS Taste of Switzerland, שאף יוגשו בכלי חרסינה. נוסעי מחלקת Premium Economy יוזמנו לעלות למטוס עם כבודה במשקל כפול מזו שמותרת במחלקת התיירים – שתי מזוודות/תיקים במשקל של 23 ק"ג האחד. זאת לצד יתרונות נוספים, בהם אירוח מוזל בטרקליני העסקים, קדימות בעלייה למטוס ועוד. היעדים בהם מוצעת המחלקה החדשה הם: בנגקוק, הונג קונג, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו, סאו פאולו וסינגפור. בהתאם למצב התחלואה ברחבי העולם, תיתכן הקדמת לוחות הזמנים. בשלב ההיכרות מוצעות אפשרויות השדרוג בתשלום, בכפוף לזמינות. SWISS. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםSWISS

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: