אא

קריסת מונרך: ׳מונה טורס׳ ללקוחותיה: "כספכם יוחזר"

סיטונאית התיירות הודיעה כי לקוחות שרכשו כרטיסי טיסה בחברת מונרך איירליינס כי יזכו להחזר כספי מלא בגין כרטיסים שנרכשו בחברה. צבי אשר מנהל השיווק: "מתחייבים לתת את מיטב הסיוע ללקוחותינו"

צבי אשר צבי אשר
משבר בענף התעופה עקב קריסתה של חברת מונרך הבריטית, הוביל כידוע למעל ל-100 אלף נוסעים שנאלצו למצוא פיתרון לחזרתם ליעד המקור ועוד מאות אלפים אשר מחזיקים בכרטיסי טיסה של החברה. מונרך כאמור, הודיעה אתמול על הפסקת הפעילות וביטול כל הטיסות באופן מיידי, בינהן גם טיסות לישראל.
החברה שהפעילה שש טיסות שבועיות בין בריטניה לישראל במסגרת חבילות נופש וטיסות ללונדון ומנצ'סטר הותירה גם ישראלים רבים עם כרטיסים בהם לא יוכלו כעת להשתמש.
 
בעקבות הקריסה הודיעה חברת ׳מונה טורס׳,ללקוחותיה כי לא ינזקו וכי שרות הלקוחות של החברה ייתן מענה לנוסעים שרכשו באמצעות החברה כרטיסי טיסה של חברת מונרך.
 צבי אשר, מנהל שיווק, ׳מונה טורס׳: ״בעקבות קריסתה של מונרך הבוקר וכן ביטול כרטיסי הטיסה התקבלה החלטה בחברה על לקיחת אחריות וכן מתן זיכוי מלא (בשווי מחיר הכרטיס המקורי) לנוסעים שעתידים לנסוע לחופשה באמצעות טיסות מונרך שנרכשו בחברתנו. אנו מתחייבים לתת את מיטב הסיוע ללקוחותינו וכן מוקדי השרות מעודכנים וערוכים בהתאם.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: