אא

היום: כנס התיירות Israel Travel Tech

הבוקר זה קורה: כנס טרוול טק 2018 מתקיים בתאטרון הבימה בתל אביב. רום הנדלר, יזם הכנס: "תעשיית התיירות צריכה להבין שהתחרות האמיתית שלה, כאשר זה נוגע לטכנולוגיות חדשניות, היא מול תעשיות אחרות"

רום הנדלר צילום יחצ רום הנדלר צילום יחצ
״תעשיית התיירות צריכה להבין שהתחרות האמיתית שלה, כאשר זה נוגע לטכנולוגיות חדשניות, היא מול תעשיות אחרות ולא חברות שונות בתוך התעשייה", כך אומר רום הנדלר, יוזם כנס הטרוול טק 2018 - TTI 2018 – Travel Tech Israel - שיתקיים היום (ג') בתאטרון הבימה בתל אביב.
עוד לדברי הנדלר, "התעשייה צריכה למצוא דרכים מקוריות כדי שהיא תהיה כמה שיותר אטרקטיבית ליזמים עם מיזמים חדשנים, שיפנו את רעיונותיהם לתעשיית התיירות ולא לתעשיות אחרות. הדבר מצריך שיתופי פעולה חדשים וחשיבה מחוץ לקופסה״.
זהו הכנס הטרוול טק השלישי ברציפות המתקיים בישראל. מטרותיו העיקריות של הכנס הן לדברי הנדלר, להפוך את ישראל למרכז עולמי לתחום הטרוול טק ולהפגיש בין תעשיית התיירות המקומית והעולמית לבין סטארט-אפים ישראלים עם טכנולוגיות חדשניות בתקווה שישתפו פעולה. על מנת למנף מטרה זו עוד יותר, היום (ב'), יממה לפני הכנס, חברת  innovel, בראשה עומד הנדלר, תקיים במתחם Be All שבמשרדי החברה מפגש אח"מים: בין האורחים מחו"ל לבין הסטארט-אפיסטים כדי שיכירו זה את זה. ואילו יום אחרי הכנס, כל הסטארט-אפים יקבלו 'ספיד-דייט סשן' בגוגל קמפוס. "15 דקות תהילה בהן יציגו בפני כלל החברות המתעניינות. לאחר מכן, אנחנו לוקחים רק את האורחים שלנו מחו"ל לסיור בחברות הייטק כמו אינטל, סיטי בנק, גוגל ועוד כדי להראות להם מה חברות ענק בינלאומיות אחרות מחפשות בישראל, ושהם לא הראשונים והיחידים לעשות כאן עסקים. נפגיש אותם גם עם עורכי דין, מומחי מס ועם כל המעגלים שנותנים תמיכה לכל מה שצריך כדי לעשות כאן עסקים".
רום הנדלר ושלדון אדלסון, מרצה אורח בכנס טרוול טק הראשון

מעוניינים להשתתף בכנס? קבלו הנחה של 100 ש"ח למשתתף לקוראי פספורטניוז: הרישום באתר הכנס, יש להזין קוד PSS100

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: