אא

חורף חם בפס-ספורט: עשרת אירועי הספורט שאסור לפספס

מסי ורונאלדו בקרב גלדיאטורים בסופר קלאסיקו, סילבסטר בלונדון עם ארסנל וצ'לסי במפגש מרתק או אולי דווקא חגיגה משולבת של כדורגל וכדורסל במדריד. ''פספורט'' עושה לכם סדר עם עשרת אירועי הספורט המרגשים של חורף 2017. יש למה לצפות

|||צילום: 123rf|אצטדיון "איתיחאד" של מנצ'סטר סיטי|האצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד- ''וונדה מטרופוליטנו''||איצטדיון הקאמפ נואו בעת משחק הקלאסיקו. ציל |||צילום: 123rf|אצטדיון "איתיחאד" של מנצ'סטר סיטי|האצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד- ''וונדה מטרופוליטנו''||איצטדיון הקאמפ נואו בעת משחק הקלאסיקו. ציל
 עונת הכדורגל ברחבי אירופה נפתחה לה בשבועות האחרונים בקול תרועה רמה. פתיחת העונה הכניסה בקרב חובבי הספורט תיאבון עז למשחקים איכותיים של הקבוצות הבכירות ביבשת, עם הכוכבים הכי נוצצים והאווירה המחשמלת אותה לא כידוע לא ניתן להעביר מבעד למסך הטלוויזיה. לקראת המשך המשחקים בליגות השונות ופתיחת שלב הבתים במפעלים האירופיים (ליגת האלופות והליגה האירופית) הכנו עבורכם רשימה של עשרת אירועי הספורט שפשוט אסור לכם לפספס. אז קחו נשימה עמוקה, היכנסו לאווירת הדשא והצטרפו אלינו. הולך להיות – גולללאסו ... הקלאסיקו – ברצלונה - ריאל מדריד (דצמבר 2017) אין צורך להרחיב אודות משחק הכדורגל הכי גדול בעולם. כשמסי ורונאלדו על מגרש אחד, כשהקטלאנים פוגשים את המדרידאים הגאים, כשכחול-אדום פוגש לבן, תמיד יש קסם באוויר או יותר נכון במגרש. אחרי צמד המפגשים בין השתיים בסופר-קאפ הספרדי שהסתיים בניצחון של ריאל, ייערך המפגש הראשון בין השתיים בדצמבר הקרוב באצטדיון הסנטיאגו-ברנבאו (19/12 – תאריך לא סופי). גם עבור מי שאינו חובב כדורגל מושבע, מדובר באחת מחוויות הספורט הקסומות שיש.

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

  הדרבי של מדריד – אתלטיקו - ריאל (נובמבר 2017) עוד משחק ענק מצפה לנו במסגרת הליגה הספרדית בנובמבר הקרוב (19/11 – תאריך לא סופי) כאשר אתלטיקו מדריד תארח באצטדיון החדש שלה ''וונדה מטרופוליטנו'' (מכיל קרוב ל-68 אלף מושבים) את ריאל מדריד לדרבי הגדול של ספרד. הקולצ'ונרס יחד עם התמיכה האדירה מהקהל המקומי ותחת הדרכתו של דייגו סימאונה התזזיתי הם קבוצה שפשוט תענוג לצפות בה. תוסיפו לכך את האלופה גאה ואלופת אירופה בשנתיים האחרונות, ותקבלו משחק לפנתיאון.

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

איצטדיון הקאמפ נואו בעת משחק הקלאסיקו. צילום: גבריאל מזרחי - טיקטיק חבילות ספורט והופעות ליגת האלופות: רומא -צ'לסי (אוקטובר 2017) משחק מסקרן במסגרת בית 3 של ליגת האלופות (31/10) יפגיש באולימפיקו ברומא שתי קבוצות שמכוונות להתקדם רחוק העונה באירופה. אלא שב''בית מוות'' בו נמצאת גם אתלטיקו מדריד, סביר להניח כי השתיים עשויות להיאבק על כרטיס אחד לשלב הבא מהמקום השני. קונטה מול די פרנצ'סקו על הקווים, כחול מול אדום, דה רוסי ודזקו מול אדן הזאר ופברגאס. בקיצור, אין צורך להכביר במילים. הולך להיות חם...חם מאוד !!

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

הצגה כפולה בפרמייר ליג – מנצ'סטר סיטי – קריסטאל פאלאס; ברייטון – ניוקאסל  (ספטמבר 2017) שני משחקים בחופשה אחת, יש יותר טוב מזה ? יומיים של כדורגל איכותי על טהרת הממלכה הבריטית. החניכים של גווארדיולה רוצים לבסס את מעמדם בצמרת, בעוד האורחת הצנועה מלונדון תנסה להפתיע. במשחק השני תוכלו לזכות בהזדמנות נהדרת לצפות בשניים מהלגיונרים המובילים של הכדורגל שלנו, תומר חמד ובירם כיאל, במפגש ביתי מול ניוקאסל הקשוחה.

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

המחזור האחרון של שלב הבתים – ריאל מדריד – בורוסיה דורטמונד (דצמבר 2017) מפגש סופר מסקרן (6/12) ייערך במסגרת המחזור האחרון של בית מספר 8 בסנטיאגו ברנבאו. האורחת מגרמניה נחשבת ליריבה עיקשת שמצליחה מדי עונה להקשות להגיע לשלבים המכריעים הן במסגרת הליגה והן במסגרת האירופית. בבית בו נמצאת גם טוטנהאם המסוכנת, אין ספק כי המשחק בין השתיים עשוי להיות מכריע במיוחד בכל הקשור לתמונת העולות מן הבית לשלב שמינית הגמר.

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

הדרבי של מנצ'סטר: יונייטד – סיטי (דצמבר 2017) השדים האדומים מול הבלוז התכולים. מוריניו מול גווארדיולה. איזה משחק מצפה לנו באולד טראפורד בחורף הקרוב. כשהיוקרה של העיר מונחת על הכף, אין ספק כי מדובר באחד ממפגשי הכדורגל הגדולים שיש לנו. מישהו מוכן להמר על תוצאה ?

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

קמפ נואו - המגרש הביתי של מועדון הכדורגל ברצלונה. צילום: 123rfקמפ נואו - המגרש הביתי של מועדון הכדורגל ברצלונה. צילום: 123rf
קמפ נואו - המגרש הביתי של מועדון הכדורגל ברצלונה. צילום: 123rf ליגה ספרדית: ברצלונה – לה קורוניה (דצמבר 2017) ברצלונה בעידן פוסט ניימאר מחפשת את עצמה מחדש. עם רכש נוצץ ויקר בדמותו של דמבלה שעתיד לחבור לחבורה הוותיקה בראשות מסי, אינייסטה, סוארז ויתר החברים, הקטלאנים צפויים להמשיך להיות קבוצה מאיימת במיוחד, על אחת כמה וכמה לעיני הקהל הבייתי בקאמפ נואו. האם דפורטיבו לה קורוניה תהיה משביתת השמחות עבור הקבוצה המקומית, או שמא תיכנע מול העוצמה של אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של המשחק? התשובות בדצמבר הקרוב (17/12 – תאריך לא סופי).

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

ליגה ספרדית: ברצלונה – סביליה (נובמבר 2017) עוד משחק נהדר באדיבות הלה ליגה (5/11 – תאריך לא סופי). האורחת נחשבת לנציגה קבועה בצמרת הליגה הספרדית ואחת שמסוגלת לעשות צרות לכל קבוצה באירופה. אולם האם היא מסוגלת לקרוא תיגר גם במשחק חוץ מול ברצלונה האימתנית? בליגה בה הטכניקה והיכולת האישית הן מרכיב מרכזי, אין ספק כי המפגש בין ברצלונה לסביליה הוא כזה בו הכוכבים הגדולים נותנים את הטון ומספקים לקהל ביציעים חווית כדורגל משובחת במיוחד.

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

ספרדי כפול: אתלטיקו מדריד – חטאפה (כדורגל) + ריאל מדריד – מכבי ת''א (כדורסל) (ינואר 2018) הזדמנות נהדרת לפתוח את השנה עם שני מפגשים ספורטיביים מרתקים ועל הדרך לחזק את הפטריוטיות הישראלית. פותחים במשחק ביתי של אתלטיקו מדריד הנפלאה  שתארח את חטאפה באצטדיון החדש והמפואר לעיני הקהל הביתי (4 או 5 בינואר) המנה העיקרית במסגרת החבילה תגיע יומיים לאחר מכן כשקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב תגיע למפגש יורוליג מסקרן מול ריאל מדריד (6 או 7 בינואר). על זה נאמר, פעמיים כי טוב !!

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

סילבסטר בלונדון: ארסנל – צ'לסי (ינואר 2018) קחו את בן או בת הזוג לסוף שבוע שכולו ריגושים בלונדון המופלאה. הטריגר הוא כמובן הדרבי המרגש בין ארסנל לצ'לסי, שתי קבוצות פאר בכדורגל האנגלי אשר המפגש ביניהן הוא הרבה מעבר לעוד משחק רגיל. בתחילת אוגוסט הסתיים המפגש בין השתיים במסגרת מגן הקהילה, הניפו התותחנים את הגביע לאחר ניצחון בתום דו קרב פנדלים. כיצד זה יסתיים הפעם ?

להזמנת חבילת ספורט למשחק - לחץ כאן

אוהבים כדורגל? צילום: 123rfאוהבים כדורגל? צילום: 123rf
אוהבים כדורגל? צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פס-ספורט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: