אא

שינויים בחברת TUS AIRWAYS: פיין יחליף את ווינשטיין

חברת התעופה מינתה את אנדרו פיין למנהל הכללי של החברה (CEO). מיקי ווינשטיין, מי שעמד בראש החברה מאז הקמתה נשאר לכהן כדירקטור בהנהלת החברה ויהיה מנהל הפיתוח העסקי. החברה מינתה גם מנהל מסחרי חדש

Tus Airways. צילום: יח"צ Tus Airways. צילום: יח"צ
שינויים בשדרת הניהול של חברת התעופה הקפריסאית TUS AIRWAYS.  
אנדרו פיין, בעל ניסיון רב בענף התעופה ומי שהיה מנהלה של חברת התעופה Cobalt Air מחודש פברואר 2015 ועד אוגוסט 2016, מונה לאחרונה לתפקיד המנהל הכללי (CEO), והוא מחליף את איש התעופה הוותיק, מיקי ווינשטיין, שעמד בראש החברה מאז הקמתה. ויינשטיין הישראלי, נשאר כאחד ממנהליה הבכירים של TUS AIRWAYS ויכהן כדירקטור ויהיה מנהל הפיתוח העסקי של החברה.
דייויד לי, גם הוא מאנשי קובלט אייר לשעבר, מונה לתפקיד המנהל המסחרי. לי, שימש בקובלט כמנהל שיווק מאז אפריל 2016 עד סגירת החברה באוקטובר 2018. 
פיין, בוגר אוניברסיטת בריסטול, בעל תואר שני במנהל עסקים (M.B.A), החל את הקריירה שלו כמנהל מסחרי בחברת בריטיש אירוויס בה עבד כ- 4 שנים. אחר כך הוא עבר להונג קונג ל-14 שנים שם עבד בין היתר בחברת התעופה קתאי פסיפיק Cathay Pacific, וכמנהל בתחום הטלקום. משנת -2007 ועד 2011 הוא ניהל את חברת Avianova ברוסיה, ומ-2011 עד 2015 הוא היה שותף בחברת הייעוץ  Concuros בבירת קפריסין, ניקוסיה. פיין היה גם בין מייסדי חברת התעופה VIVA Macau Airlines בה שימש גם בתפקיד המנכ"ל (2004-2007).
חברת TUS AIRWAYS מפעילה כ-17 טיסות שבועיות בין ישראל לקפריסין, החברה גם מפעילה טיסות ישירות מת"א ליעדים ביוון ובינהם סקיאטוס, מיקונוס וסאמוס.

מיכאל (מיקי) ויינשטיין איש התעופה הוותיק אשר שימש כמנכ"ל החברה מיום היווסדה נשאר לכהן כדירקטור בהנהלת החברה וכמנהל בכיר לפיתוח עסקי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםTUS

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: