אא

צפו: "14 טיסות שבועיות בין ת"א לגרמניה והיד עוד נטויה"

כך אמר מנהל הקווים הסדירים של גרמניה איירליינס באירוע לפתיחת עונת הנסיעות והשקת הקו החדש של החברה לברלין. באירוע השתתפו בכירים מלשכות התיירות בגרמניה, סוכני נסיעות, מפעילי תיירות ולקוחות החברה. כמה לינות תיירים מישראל נרשמו ב-2017 ומה מתכננת החברה בקרוב בישראל?

Shutterstock Shutterstock

14 טיסות שבועיות לגרמניה, מתוכן 6 לברלין ועוד היד נטויה.

כמעט שלוש שנים חלפו מאז שחברת גרמניה איירליינס החלה את פעילותה בישראל ורגע לפני פתיחת עונת מכירות הקיץ והגדלת מספר הטיסות השבועיות לשדה התעופה טגל בברלין החל מחודש מאי, קיימה החברה אירוע חגיגי בדשא המטופח בחצר ביתו של שגריר גרמניה בישראל, בכדי להודות לסוכני הנסיעות, מפעילי התיירות ונציגי החברה בישראל, על שיתוף הפעולה ולברך את מדינת ישראל לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70. באירוע נטל חלק גם שגריר גרמניה בישראל וגולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל שסיפרה כי בשנה האחרונה נרשם שיא במספר לינות התיירים הישראלים בגרמניה עם מיליון לינות.

"לא האמנו בתחילת הדרך שנגיע לכמות כזו של טיסות שבועיות מישראל לגרמניה" אמר באירוע פול סקודלרו, מנהל הקווים הסדירים בגרמניה איירליינס והוסיף: "אנחנו מתכוונים להגדיל בקרוב את כמות הטיסות השבועיות להמבורג ולדיסלדורף"

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, המייצגת את חברת גרמניה בישראל הוסיף: "בשלוש שנות פעילות החברה בישראל, הגדלנו משמעותית את כמות היעדים והטיסות השבועיות. התחלנו בהמבורג, המשכנו בדיסלדורף, פתחנו קו לנירנברג וגם לברלין וכעת אנחנו מכסים את גרמניה מצפון לדרום, ממזרח למערב" עוד ציין טהלר את העובדה שלמרות המחירים הנמוכים, חברת גרמניה מעניקה שירות מלא הכולל מזון, משקאות ומזוודות וציין את העובדה שהחברה נבחרה לחברת התעופה המועדפת ע"י הנוסעים במחלקת תיירים באירופה ואף זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה לשנת 2018 ע"י TripAdvisor.

בערב החגיגי בו נטלו חלק בין היתר בכירים מלשכות התיירות של דיסלדורף, ברלין, נירנברג והמבורג שיחדיו עם חברת גרמניה איירליינס, קיימו הגרלה בין המוזמנים והעניקו לארבעה זוכים מאושרים כרטיסי טיסה זוגיים ואירוח מלא ביעדי החברה בגרמניה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוידאוכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: