אא

Wizz Air תפעיל שני קווי חורף מסופיה ובודפשט לאילת

הקוים החדשים בשיתוף משרד התיירות יחלו לפעול ב-9 ו-10 בנובמבר 2018, וזאת בנוסף ל-קווי חורף נוספים של החברה לאילת. שר התיירות: “החזרנו את אילת למפת התיירות העולמית״

חברת הלואו קוסט ההונגרית Wizz Air, הודיעה היום (חמישי), על פתיחת שני קווי חורף חדשים לאילת: מבודפשט ומסופיה.
קווי התעופה החדשים שיפעלו בשיתוף משרד התיירות, יחלו לפעול כבר מהחורף הקרוב ב-9 ו-10 בנובמבר 2018 וזאת בנוסף ל-5 קווי החורף האחרים של החברה לאילת מלונדון, מוינה, מבוקרשט, מריגה ומורשה.
שר התיירות יריב לוין ברך על הקווים החדשים ואמר: ״החזרנו את אילת למפת התיירות העולמית, כשבעונת החורףהקרובה צפויים להיות כ-60 טיסות שבועיות מעשרות יעדים ברחבי אירופה. הקווים יביאו לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל, ויצטרפו למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל״. הזמנות לקו החדש ניתן לעשות כבר מהיום 9 באוגוסט 2018.
מחברת התעופה ההונגרית נמסר כי הפעילות של Wizz Air בקווי אילת, צמחה ב-62.5% ביחס לשנה שעברה. בשנת 2017 החברה הציעה 72,000 מושבים לעיר והשנה החברה תציע 117,000 אלף מושבים. כמו כן, השנה Wizz Air מציעה 1.3מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה וב-2019 החברה צפויה להציע 1.6 מיליון מושבים.
סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת WIZZ AIR: "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילותה של חברת Wizz Air בישראל ובאילת בפרט ומדגישים את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק שני קווים חדשים בין אילת-בודפשט ואילת-סופיה לחורף 2018-2019״. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: