אא

נבחרו מצטייני התיירות בעולם

בטקס מיוחד למצטייני ענף התיירות, התעופה ולפיתוחים טכנולוגיים, איתיחד איירוויז נבחרה לחברת התעופה הטובה בעולם לשנת 2016, לשדה התעופה הטוב בעולם נבחר צ'נגי בסינגפור ופרס 'המלון הטוב בעולם' הוענק ל-Grosvenor House בלונדון ומי נבחרה לעיר בעלת פוטנציאל הצמיחה הגדול בעולם?

צילום: מגזין WTA|מלון צילום: מגזין WTA|מלון
טקס פרסי World Travel התקיים זו השנה ה-23. באירוע החגיגי שנערך במלדיביים, הוכרזו ספקי שירותי התיירות המובילים בקטגוריות שונות של תעופה ומלונאות. השנה הושם דגש גם על פיתוחים טכנולוגיים נבחרים המוזילים את עלות החופשה. אז מי הם הזוכים הגדולים? לחברת התעופה הטובה ביותר בעולם נבחרה בשנה השמינית ברציפות Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של נסיכות אבו דאבי המציעה לאורחיה טיסה בחדר פרטי במטוס. כל הנוסעים במטוס זוכים ל-WiFi ושקעי חשמל כדי שלא יהיו מנותקים מהעולם במהלך הטיסה.
איתיחד איירווייזאיתיחד איירווייז
איתיחד איירווייז. חברת התעופה הטובה בעולם על פי פרסי World Travel   בקטגוריית חברת תעופה לואו קוסט זכתה אייר אסיה המלזית, חברת הלואו קוסט הגדולה באסיה שמפעילה טיסות ל-88 יעדים ב-25 מדינות. בתחום המלונאות זכה בתואר המלון הטוב בעולם Grosvenor House בלונדון המשמש גם את משפחת המלוכה ושומר על סגנון ארוח אנגלי מסורתי.
מלוןמלון
מלון Grosvenor House לונדון. צילום: אתר המלון   למלון הבוטיק הטוב בעולם נבחר Saxon Hotel בדרום אפריקה. אתר הוטלס קומביינד זכה בקטגוריה למציאת מלונות במחירים הזולים ביותר, מתוך מאגר רחב של יעדים ורמות ארוח משתנות. בתחום השכרת רכב בחו"ל זכתה אפליקציית RentalCars המאפשרת השוואת מחירים בייעדים שונים. הפרס על האתר הטוב ביותר שמופעל על ידי לשכת תיירות ממשלתית הוענק לארצות הברית על אתר VisitTheUSA. שדה התעופה הטוב ביותר הוא צ'נגי בסינגפור, המספק סיורים במדינה ללא תשלום לאורחים שמבצעים בו קונקשיין ורוצים להתרשם מהיעד שנחתו בו לשעות ספורות.
הדיוטי פרי בצ'נגי, סינגפורהדיוטי פרי בצ'נגי, סינגפור
הדיוטי פרי בצ'נגי, סינגפור   היעד עם פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר לשנת 2017 היא סנט פטרסבורג, הבירה הצפונית של רוסיה, שמבצעת השקעות בתשתית התיירות כחלק מההיערכות לארוח משחקי המונדיאל הקרוב.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: