Makam-Teaser

WTM לונדון 2018: התיירות הבינלאומית בחזית הטכנולוגיה

"לגלות את כל העולם תחת גג אחד" – זו הסיסמה של יריד התיירות הבינלאומי החשוב בעולם, שיתקיים בשלושת הימים הקרובים במתחם Excel בלונדון. השתתפות שיא של אנשי התיירות מישראל, שיחברו ל-5,000 מציגים ו-51,000 מקצועני תיירות מכל רחבי העולם

יריד התיירות הבינלאומי, WTM לונדון, מהווה מדי שנה חגיגת תיירות מרשימה משולבת בזירת עסקי התיירות הגלובלית המובילה והחשובה בעולם. בשלושת הימים הקרובים, בין ה-5 ל-7 בנובמבר, יתקבצו במתחם Excel בלונדון 5,000 מציגים ו-51,000 מקצועני תיירות מכל רחבי העולם, ייפגשו עם עמיתיהם, יתרשמו מן החידושים בענף, וכמובן, יסגרו עסקאות חדשות.

נראה כי השנה יישבר גם שיא המשתתפים מישראל, ונוסף למציגים הרבים, רובם מענף המלונאות, שיאיישו את ביתן ישראל, מאות אנשי תיירות ישראלים יבקרו ביריד, ויחזרו עם שלל מוצרים חדשים לטובת הציבור הישראלי. עדות מוחשית ל'הסתערות' הישראלית על יריד WTM היו הטיסות העמוסות בין נתב"ג ללונדון בסוף השבוע שעבר ובתחילת השבוע, בהן לא נותר מושב אחד מיותם.

היריד מציע לכל המבקרים "לגלות את כל העולם תחת גג אחד", והשנה זה אמור להיות קל ופשוט מתמיד בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והמשוכללת, שתאפיין את התצוגות השונות, תסייע למציגים להציג את מגוון מוצריהם, ואף תעזור למבקרים לסייר ב-38 האגפים השונים ביריד הענק, המתקיים זו השנה ה-39 ברציפות.

מארגני היריד צופים כי בשלושת הימים תיסגרנה בין אנשי התיירות מכל רחבי העולם עסקאות חדשות בהיקף עצום של כ-3 מיליארד ליש"ט, שיצדיקו בהחלט את התצוגה התיירותית הגדולה בעולם, שתלווה כמקובל בשלל אירועים חגיגיים, מפגשים ופורומים מקצועיים מגוונים.

מתחם Excel בלונדון. צילום: shutterstock