אא

מדפסת כיס לסלפי שלכם

טיילתם-צילמתם-שכחתם. לא עוד. חברת HP השיקה הבוקר (ב') את ה-HP Sprocket Photo Printer - מדפסת ניידת זעירה המאפשרת להדפיס בו במקום תמונות שצילמתם בכל מקום על הפלנטה. כמה עולה הגימיק? והאם יש צורך בדיו כמו במדפסות המשרדיות?

מדפסת כיס ניידת. צילום: hp|מדפסת כיס ניידת. צילום: HP מדפסת כיס ניידת. צילום: hp|מדפסת כיס ניידת. צילום: HP
פעם, בעידן הטרום דיגיטל, נאלצנו לכסוס ציפורניים עד שחנות הצילום פיתחה לנו את התמונות מהטיול. היום, לעומת זאת, כולנו מצלמים את עצמנו לדעת אין ספור תמונות שנקברות אי שם בזיכרון של מכשיר הסמרטפון. גאדג'ט חדש, שהושק הבוקר (ב') בתל אביב, מבקש להחזיר אל חיינו את אלבום התמונות הישן והטוב.
והגאדג'ט הזה הוא:  Sprocket Photo Printerשל HP - מדפסת כיס קטנה (11.6 ס"מ אורכה), קלה (172 גרם) עם סוללה נטענת (עד 35 הדפסות לכל טעינה), המאפשרת להדפיס תמונות בגודל של 7.6 ס"מ x 5 ס"מ ישירות מאפליקציה ייעודית לטלפון הנייד ולעורר לחיים את הזיכרונות הכי מרגשים שלכם. התמונות עמידות בפני מים, טשטוש ואפילו דמעות. האפליקציה מאפשרת לא רק להדפיס את התמונות במידי, אלא גם להוסיף להן פילטרים, מסגרות, מדבקות, אייקונים וכיתוב. היא זמינה להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של iOS ו-Android. בזכות קישוריות ה-Bluetooth גם החברים יכולים להתחבר ל-Sprocket באמצעות הטלפונים החכמים או הטאבלטים שלהם ולהדפיס את התמונות הרצויות. התמונות מודפסות על גבי נייר עם גב מדבקה, המאפשרת להדביק את התמונות על משטחים כמו קירות, מחברות, יומנים ותיקים. וכמה עולה הגימיק? 690 שקל. חבילת נייר פוטו ייעודי נמכרת בכ-40-50 שקל לחבילה של 20 דפים. אין צורך בדיו. מיקי רוסלר, מנהל קטגוריית הדפסה ב-HP ישראל, אמר במסיבת העיתונאים הבוקר: "כיף לנו להציג מוצר כיפי כמו זה ולא עוד מוצר פונקציונלי למשרד". עוד אמר, בעולם 2.5 מיליארד בני דור המיליניום, והמוצר הזה מכוון אליו. יש לציין כי המוצר האמור הושק מעבר לים כבר לפני שנה ולדברי רוסלר הגיע רק עתה לישראל כי "הוא נמכר בכמויות אדירות כמתנות לקראת הכריסטמס ולקח זמן עד שהתארגנו על מלאי לישראל".   מדפסת כיס ניידת. צילום: HP

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםצרכנותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: