אא

אל על מתגברת את הקו לבנגקוק

התחרות עושה את שלה: לפני כ-3 חודשים השיקה ארקיע קו טיסות ישיר לבירת תאילנד והבוקר (א') אל על מודיעה על הוספת טיסה שבועית נוספת, שביעית במספר, לעיר המתויירת בעולם במחיר של החל מ-729 דולר.

Shutterstock Shutterstock

כ-3 חודשים אחרי שארקיע השיקה קו טיסות ישיר לבנגקוק, בירת תאילנד, הודיעה הבוקר (א') אל על כי ב-7 בדצמבר היא תוסיף טיסה שבועית - שביעית במספר - לעיר הכי מתויירת בעולם במהלך עונת השיא, במחיר אטרקטיבי של החל מ-729 דולר הלוך ושוב (לרכישה עד ה-3.11.18, ליציאות עד 28.11.18).

הלו"ז של הטיסה החדשה הוא: יציאה מתל אביב LY083: המראה יום ו' בשעה 00:30, נחיתה בבנגקוק: יום ו' בשעה 16:30; וחזרה מבנגקוק LY086: המראה מוצ"ש בשעה 22:00, נחיתה בתל אביב: יום א' בשעה 04:20. הטיסה השבועית הנוספת תצא במטוסי הבואינג 777 של החברה, אם כי יתכנו שינויים בסוג המטוס לטיסות מסוימות וזאת על פי החלטת החברה.

עוד הודיעה אל על כי במהלך חודש דצמבר תציע טיסה לבנגקוק במחיר החל מ- 839 דולר (לרכישה ויציאות עד ל-31.12.18), וכן מחיר מיוחד לקו-סמוי של 949 דולר (יעד המשך, ליציאות בין התאריכים: 19.10.18-31.12.18).

אל על מציעה מבנגקוק, שפע של טיסות קישור למגוון יעדים בתאילנד והאיים באמצעות שיתופי הפעולה עם החברות תאי איירוויס (TG) ובנגקוק איירווייס (PG). יצוין כי כבודת הנוסעים הממשיכים בטיסות המשך, תישלח עד יעדם הסופי (ללא הצורך באיסוף הכבודה בבנגקוק) ויקבלו כרטיסי העלייה לטיסות בדלפקי הצ'ק אין בנתב"ג.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "אנו שמחים להוסיף טיסה שבועית נוספת, השביעית במספר, בקו הפופולרי לבנגקוק בתאילנד, כדי לתת מענה לביקושים הגוברים לבנגקוק והאיים. במקביל להוספת הטיסה אנו יוצאים במחיר מבצע החל מ-729 דולר במחלקת התיירים הלוך ושוב. הטיסה, אשר תופעל במטוסי ה–777, תצא בימי ו' לפנות בוקר מת"א ובחזור במוצאי השבת מבנגקוק ותאפשר לאורחינו למצות יותר ימי חופשה ביעדם וליהנות מחופשה מושלמת".

תצפית על העיר בנגקוק. צילום ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלתאילנדבנגקוקכרטיס טיסהמבצע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: